کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعات آینده از غلظت گردو غبار موجود در جو استان کرمانشاه کاسته خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 05 October 2015
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعات آینده از غلظت گردو غبار موجود در جو استان کرمانشاه کاسته خواهد شد.

شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت هوای استان کرمانشاه طی روزهای آینده، اظهار داشت: هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات توام با وزش باد و گرد و غبار خواهد بود که انتظار می رود به زودی از غلظت گرد و غبار موجود در نقاط مختلف استان کاسته شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط سامانه ای ناپایدار و نسبتا قوی از اواخر وقت روز سه شنبه تا پایان هفته جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد که این سامانه طی مدت فعالیت خود در برخی ساعات علاوه بر وزش باد شدید موجب بارش باران و وقوع رعد و برق در برخی نقاط استان خواهد شد.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با فعالیت سامانه مذکور شرایط ورود گردوغبار به جو استان بار دیگر فراهم شده که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

حق پرست با بیان اینکه گردو غبار موجود در جو استان منشا خارجی دارد، میزان دید افقی در کرمانشاه را ۶ هزار متر عنوان کرد.

وی وضعیت هوای شهرستان قصرشیرین را بحرانی اعلام کرد و افزود: دید افقی در این شهرستان به یک هزار متر رسیده است.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه همچنین میزان دید افقی در شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و سومار را به ترتیب یک هزار، ۳ هزار و ۴ هزار متر اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار