شهردار همدان:
شهردار همدان خبر از اجرا و راه اندازی آزمایشی سیستم شهرداری الکترونیک از امروز داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ 20 August 2022

شهردار همدان خبر از اجرا و راه اندازی آزمایشی سیستم شهرداری الکترونیک از امروز داد.

به گزارش تابناک همدان، جلسه اجرای آزمایشی سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی، درآمد، اصناف و شهروندسپاری با هدف آزمایش و آموزش به پرسنل شهرداری با حضور شهردار همدان، شهابی نیا عضو شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهرداری همدان برگزاری گردید.

در ابتدای جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های مدیریت شهری در اجرای این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفت۸۰ درصدی پروژه، اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی، درآمد، اصناف و شهروندسپاری نوید بخش عملیاتی شدن خدمت رسانی مطلوب و افزایش رضایتمندی مردم است.
حسینی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه عنوان کرد: از اوایل شهریور ماه تبدیل داده ها و از اوایل مهرماه فرایندهای مربوط به شهروندسپاری صورت می گیرد و باید آموزش های لازم به پرسنل شهرداری و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص نحوه بکارگیری این سیستم صورت بگیرد.


این مقام ارشد مدیریت شهری در ادامه گفت: با راه‌اندازی سامانه یکپارچه سازی شهرداری الکترونیک تمامی فرآیندهای مرتبط در حوزه های مختلف شهرسازی، نوسازی، درآمد، کمیسون ماه صد و ۷۷، صدور پروانه ساختمان، پایان کار، استعلام و صدور مجوز گواهی فنی بدون اعمال سلایق و به صورت یکسان و شفاف بدون محدودیت و در هر زمان و مکانی برای شهروندان انجام خواهد شد.


حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مراجعات به شهرداری بابت اخذ پاسخ استعلام دفتر اسناد رسمی و بانک‌ها می باشد عنوان کرد: با راه اندازه شهرداری الکترویک و شهروند سپاری ثبت درخواست های مربوط به پاسخ استعلامات بدون مراجعه حضوری به شهرداری، به صورت آنلاین و بدون تعطیلی انجام خواهد شد و شاهد کاهش چشمگیر مراجعات مردم خواهد بود.


شهردار همدان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این پروژه، خواستار مشارکت و همکاری روابط عمومی و سازمان فرهنگی نسبت به اطلاع رسانی در مورد کاربرد این سیستم در بین شهروندان شد.


در ادامه جلسه جواد مختاری رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان با اشاره به آموزش عمومی و تخصصی کارکنان در تالار قرآن برای پیاده سازی این سیستم گفت: این پروژه به صورت آزمایشی در مناطق اجرا می شود و یک تیم کارشناسی برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی در کنار مجموعه شهرداری قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار