استاندار قم گفت: به برکت سفر رئیس‌جمهور به قم به زیرساخت‌ها و مشکلات توجهی ویژه شده و بسیاری از گره‌های استان در حال باز شدن است.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 25 July 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار با نمایندگان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بار سنگینی از مطالبات مردمی روی زمین‌مانده است، اظهار کرد: تمام تلاش و همت مجموعه استانداری در این راستا است که با اقدامات مفید و مؤثر، موضوع امید در جامعه را که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است، را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه حدود هزار و 500 تصمیم در مجموعه فعلی استانداری قم اخذ شده است، عنوان کرد: در استانداری تیمی را تشکیل داده‌ایم که تمام این تصمیم‌ها را دنبال کرده و می‌دانند که هرکدام در چه وضعیتی قرار دارد.

استاندار قم با اشاره به اینکه در مجموعه استانداری قم هیچ موضوع زمین‌مانده‌ای نداریم، مطرح کرد: حتی اگر در جمعی تصمیمی اخذ نموده و پس از مطالعات لازم به این نتیجه رسیدیم که به دلایل مختلف نمی‌توان آن را عملیاتی کرد، دستور بر این است که نتیجه به اطلاع آن جمع برسد.

وی با تأکید بر اینکه با همکاری جمعی می‌توانیم قدم‌های بلندی را برداریم، خاطرنشان کرد: حدود 95 درصد جمعیت استان در خود شهر قم ساکن هستند و متأسفانه بسیاری از آن‌ها نیز در بافت فرسوده زندگی می‌کنند که پس از گذشت سال‌ها هنوز وضعیت باف‌های فرسوده تعیین و تکلیف نشده است.

شاهچراغی سفر رئیس‌جمهور به استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این سفر برکت‌های بسیاری داشته است و خوشبختانه بسیاری از گره‌های موجود در استان در حال باز شدن است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و برخی از موضوعات کلان در سفر رئیس‌جمهور مورد توجه قرارگرفته است، تصریح کرد: موضوع هویت قم و توانمندسازی دو موضوعی است که امروز باید به‌طور ویژه به آن پرداخته شود.

استاندار قم با بیان اینکه برخی از مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) برطرف خواهد شد، یادآور شد: نگاه مردم و مجاورین حرم باید به آستان مقدس به‌عنوان حامی مردم باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار