در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران
دیهیم خوب با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم در شهرستان از مردم خواست فاصله اجتماعی و بهداشتی را رعایت کنند تا بیماری کرونا بیشتر رواج پیدا نکند.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 24 July 2022

 

به گزارش تابناک،برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارات با محوریت برگزاری مراسم عزاداری محرم و مسایل عمومی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به وضعیت تغییر رنگ کرونایی در شهرستان گفت: متاسفانه شیوع جدید بیماری کرونا در شهرستان شروع و همین امر باعث وضعیت نارنجی شدن شهرستان شده که امیدواریم مردم مثل سابق پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
دیهیم خوب با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم در شهرستان از مردم خواست فاصله اجتماعی و بهداشتی را رعایت کنند تا بیماری کرونا بیشتر رواج پیدا نکند.
وی همچنین از مردم خواست برای تزریق واکسن و دوز یادآوری به مراکز بهداشتی مراجعه و مجموعه شبکه بهداشت بر بیمارستان ها و داروخانه ها نظارت بیشتر داشته باشند.
دیهیم خوب خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات شهرستان در سال گذشته پیگیری اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان بود و بیشتر مدیران با چانه زنی دنبال اعتبارات بودند و باید امروز هم دنبال تخصیص بودجه باشند چرا که متاسفانه در سال گذشته در بعضی از ادارات کاهلی انجام گرفت که امیدواریم مدیران پیگیر اعتبارات خود باشند.
وی بیان داشت : گزارشاتی در برخی از ادارات شده که در تایم کاری مدیر و معاون اداره در تایم اداری در محل کار نبوده که جوابگوی ارباب رجوع باشند و این امر باعث نارضایتی مردم شده است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه مدیر اداره باید مسلط به شرح وظایف خود در اداره باشد افزود: هنوز بعد از گذشت پنج ماه از سال هیچ مدیری از عملکرد خود گزارش ارایه نداده است که امیدواریم تا پایان هفته گزارش و برنامه خود را به فرمانداری ارسال کنند.
ریس اداره آبفای شهرستان در خصوص شایعه آلودگی آب شرب مردم گفت: سد کوثر که تامین کننده آب شرب شهر گچساران و ۲میلیون ۵۰۰هزار نفر از جمعیت کشور در استان های جنوبی است مجهز به دستگاه کلر زنی با دوز بالاست.
زارع افزود: قطعا در روند نحوه کلر زنی با توجه به انتقال شبکه های توزیع و مخازنی که در مسیر انتقال وجود دارد دوز کلر زنی با روند کند شکل می گیرد ولی آب شهرستان گچساران صدر صد مطلوب و بهداشتی می باشد.
وی با بیان اینکه قریب ۴۰درصد شبکه آب شهرستان متاسفانه مربوط به چهل سال پیش می باشد بیان داشت: این نحوه شبکه توزیع آب در آلودگی آن تاثیر گذار بوده و هدف اولیه ما تامین آب بهداشتی و سالم به مردم است.
زارع عنوان کرد: بخش دیگر تامین آب شهرستان از ده حلقه چاه امام زاده جعفر می باشد که ۳دستگاه کلر زنی به صورت شبانه روزی در حال بهره برداری هستند که آب سالم به شهروندان برسانند.
وی با اشاره به تامین اب شرب روستاییان شهرستان افزود:
در بخش روستایی دستگاه کلر زنی مربوط به سال های گذشته بوده که قطعات آن از چرخه بازدهی افتاده و از استان پیگیر و خرید قطعات بودیم و به زودی در مدار نصب و به بهره برداری می رسد ولی تا آن زمان کلر زنی به صورت دستی انجام می گیرد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هم در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم ماه محرم گفت: سازمان تبلیغات لیست هیت های مذهبی را در جهت برقراری نظم و امنیت آن به نیروی انتظامی معرفی کنند.
سرهنگ خادمیان افزود: در صورت ممکن هیت های مذهبی مراسم عزاداری خود را در چهار راه ها و معابر اصلی شهر به واسطه ایجاد ترافیک و نارضایتی مردم برگزار نکنند.
وی با اشاره به تعیین و تکلیف مشمولان غایب در سطح شهرستان بیان داشت: طبق قانون نیروی انتظامی وظیفه شناسایی و دستگیری مشمولان غایب را دارد که در این امر می طلبد کلیه دستگاهای دولتی،بانک ها و خصوصی با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته و از به کار گیری مشمولان غایب در ارگان های دولتی ، خصوصی و کارگاهها اجتناب و به مراجع قانونی گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار