جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ تن در پی توقیف ۲ خودروی حامل تریاک قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 17 July 2022

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی گفت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد قاچاقچیان با ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و ال ۹۰ قصد دارند یک محموله‌ مواد افیونی را از جنوب کشور با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محور‌های مواصلاتی استان اعزام شدند و نسبت به کنترل نامحسوس تردد خودرو‌های عبوری اقدام کردند.

 این مقام انتظامی استان قم گفت: سرنشینان خودروی  پژو پارس در اتوبان کاشان-قم با مشاهده پلیس متواری شده که با تیراندازی به لاستیک‌های این خودرو  پس از طی مسافتی متوقف و ۲ نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

او  گفت: خودروی دیگر نیز با دور زدن به سمت کاشان متواری شده که بلافاصله مأموران ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و شهرستان کاشان در عملیاتی مشترک خودروی ال ۹۰ را متوقف  و راننده دستگیر را  دستگیر کرد.

به گفته سرهنگ  اسماعیلی۱۹۴ کیلو و پانصد گرم تریاک در این رابطه کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار