سومین نشست دولت پاسخگو و رسانه ها برگزار شد؛
برگزاری این نشست ها فرصت و ظرفیتی است که مدیران و خبرنگاران به همدیگر دسترسی داشته باشند تا به طور تخصصی به مسائل مربوط به استان بپردازند
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 04 October 2015
سومین نشست دولت پاسخگو و اصحاب رسانه شب گذشته در مجتمع فرهنگی رفاهی نفت (نیوساید) اهواز برگزار شد.

به گزارش تابناک خوزستان ، این نشست که در ادامه جلسات سال قبل مدیران دولتی و رسانه ها برگزار شد از ساعت18 شروع شد و برخی مسئولان استانی در آن حضور یافتند.

اگرچه به گفته مسئولان روابط عمومی استانداری خوزستان، از همه مدیران کل استانی برای حضور در این نشست دعوت شده بود اما تنها چند تن از مدیران استان در این نشست حاضر شدند. با این وجود سه تن از معاونین استاندار و برخی مدیران کل استانداری در این جلسه به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفتند.

استاندار خوزستان که این نشست ها به ابتکار وی برپا می شود و در دو نشست قبلی حضور پیدا کرده بود نیز در این نشست حاضر نبود و مسئولان استانداری، تداخل ایجاد شده با برخی جلسات مهم دیگر را دلیل عدم حضور وی عنوان کردند. برگزاری این جلسات که از ابتکارات خوب استاندار بوده با استقبال اصحاب رسانه روبرو شده است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در آغاز این نشست، هدف از برگزاری آن را فراهم نمودن فضای تبادل نظر میان اصحاب رسانه و قلم با مسئولان استان عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست ها فرصت و ظرفیتی است که مدیران و خبرنگاران به همدیگر دسترسی داشته باشند تا به طور تخصصی به مسائل مربوط به استان بپردازند.

فرج الله خبیر گفت: این نشست و تبادل نظر و اطلاعات می تواند نتایج مناسبی را برای دولت و رسانه های استان داشته باشد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در این نشست با ابراز خوشحالی از برگزاری سومین نشست مشترک مسئولان و رسانه ها گفت: رسانه ها نقش مهمی در توسعه بعهده دارند و  همدلی میان رسانه ها و مسئولان می تواند در توسعه استان بسیار موثر باشد.

در این نشست سه میزِ توسعه و عمران، فرهنگ و جامعه و آب و محیط زیست تشکیل شد و مسئولان مربوطه ساعاتی را به پاسخگویی و تبادل نظر با اصحاب رسانه پرداختند.

در این نشست دو ساعته معاونان سیاسی اجتماعی، عمرانی و پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خوزستان، مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرکل امور اقتصادی دارایی استان، معاونان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان حضور داشتند و با خبرنگاران رسانه ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

اولین نشست دولت پاسخگو با اصحاب رسانه شهریورماه سال گذشته به مناسبت هفته دولت و دومین نشست نیز در اسفند ماه سال93 برگزار شد.

استاندار نرسید، معاونان آمدند، بیشتر مدیران کل غایب بودند

استاندار نرسید، معاونان آمدند، بیشتر مدیران کل غایب بودند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار