رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران، دلایل تعطیلی مراکز رادیولوژی و MRI این بیمارستان بعد از یک وقفه شش ماهه را پرداخت نشدن مطالبات شرکت تامین کننده و نبود قطعه مورد نیاز برای راه اندازی دوباره عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 16 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا، سیدطاهر حسینی درباره وضعیت خدمات دهی دستگاه رادیولوژی بیمارستان های بی بی حکیمه (س) و شهید رجایی شهرستان و مرکز MRI آن گفت: دستگاه رادیولوژی بیمارستان بی بی حکیمه (س) این شهرستان مشکلی ندارد، خدمات دهی در حال انجام است اما متاسفانه دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی به دلیل بدهی از سرویس خارج شده است.

وی با بیان اینکه اقساط خرید این دستگاه به شرکت فروشنده پرداخت نشده بود و شرکت فروشنده از راه دور اقدام به قطع دستگاه کرده است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل مالی با دانشگاه علوم پزشکی استان مکاتبه صورت گرفته واگر جوابی دریافت کنیم اقدام لازم را انجام می دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با تاکید براینکه بدهی رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مربوط به دو قسط آخر به مبلغ 500 میلیون تومان است، یادآورشد: بیش از شش ماه از تعطیلی مرکز MRI که تنها مرکز شهرستان است می گذرد.

حسینی گفت: متاسفانه مرکز MRI به دلیل نبود یک قطعه اصلی بیش از شش ماه است که تعطیل بوده و البته این تعطیلی به دوران مدیریت قبل از من برمی گردد.

وی از نامه نگاری های خود برای پرداخت بدهی دستگاه رادیولوژی و خرید قطعه مرکز MRI به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران هم  گفت: دستگاه رادیولوژی این بیمارستان بدهی زیادی داشت که دانشگاه علوم پزشکی اقساط آن را واریز کرده بود اما دوقسط آخر پرداخت نشده بود و شرکت تعمیر آن را انجام نداده بود.

طیبه بایویی به ایلنا در دوگنبدان افزود: طی تماسی که با  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داشتم از ایشان درخواست واریز اقساط را کردیم  که باپیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی این مورد رفع و پول به حساب شرکت واریز شد‌.

وی با بیان اینکه طبق اطلاع شرکت پشتیبان رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی گچساران، امروز یا فردا این دستگاه با حضور مدیر فنی شرکت پشتیبان راه اندازی و وارد سرویس دهی می شود، اظهارداشت: بدهی اقساطی این دستگاه دوقسط و به میزان 600 میلیون تومان بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم از پرداخت اقساط بدهی رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی گچساران در قالب اسناد خزانه اسلامی خبرداد.

"محمد غلام نژاد" به ایلنا از گچساران گفت: وظیفه مدیر بیمارستان و مدیر شبکه پیگیری و راه اندازی دستگاه های خدمات ده درمانی و بهداشتی نظیر رادیولوژی و MRI  است.

وی تاکیدکرد: حرف‌های مدیر شبکه درست نیست و مشکل مرکز MRI مشکل زیر ساختی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار