مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از رشد 14 درصدی شهریه مهدهای کودک استان خبر داد و گفت: تقریبا همه مهدکودک‌های استان مجهز به دوربین هستند.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 04 October 2015
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از رشد 14 درصدی شهریه مهدهای کودک استان خبر داد و گفت: تقریبا همه مهدکودک‌های استان مجهز به دوربین هستند.

عبدالرضا میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود 266 مهدکودک در سطح استان، اظهار کرد: از این تعداد 159 مورد مهدکودک شهری و 107 مورد روستا مهد هستند.

وی یادآوری کرد: این مهدهای کودک ظرفیت متفاوتی دارند و در مجموع بر اساس آخرین آمار 13 هزار کودک شیرخوار تا نوپا در مهدکودک‌های استان حضور دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه مهدهای کودک باید بر اساس فضا و امکانات کودکان را بپذیرند، عنوان کرد: سرانه هر کودک حدود 1.5 متر است.

به گفته این مسئول همه مهدکودک‌های استان مورد بازرسی دوره‌ای قرار می‌گیرند و از نظر آموزش، فضای فیزیکی، امکانات بازی، کمک‌های اولیه، موارد ایمنی، سلامت پرسنل، شهریه و ... بررسی می‌شوند.

میرزاییان تصریح کرد: چنانچه تخلفی مشاهده شود به مهدکودک اخطار داده می‌شود و اگر مهدکودکی دو بار اخطار دریافت کند به کمیسیون ماده 26 معرفی می‌شود و پروانه آن به صورت دائم یا موقت ابطال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقریبا همه مهدکودک‌های استان مجهز به دوربین هستند، عنوان کرد: مهدکودک‌های بدون دوربین نیز مهلت مشخصی گرفته‌اند تا در اسرع وقت دوربین نصب کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به دقتی که بر گزینش مربیان مهدهای کودک اعمال می‌شود، گفت: این افراد از نظر سلامت روان و جسم پایش می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 14 درصدی شهریه مهدکودک‍‌ها، خاطرنشان کرد: این افزایش برای همه نقاط شهری و روستایی است و مهدکودک‌ها موظفند نرخ‌نامه‌ها را در معرض دید قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار