۲۹ آرایشگاه زنانه در کهگیلویه و بویراحمد با ارسال گزارش‌های مردمی و به دستور دادستان تعطیل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 14 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی از سامانه سامد مبنی بر اقدامات ناهنجار در برخی آرایشگاههای زنانه، با همکاری معاونت نظارت بر فضای مجازی متخلفان شناسایی شدند.

ملک حسینی با اشاره به شباهت صنوف آرایشی و آموزشی و اشتباه برخی کاربران فضای مجازی در شناخت آنان افزود: نکته پنهانی در این تخلفات، شباهت فعالیت برخی از صنوف آرایشگاه‌های زنانه با آموزشگاه‌های مراقبت و زیبایی است.

وی تاکید کرد: هر کدام از فعالیت‌های مربوط به زیبایی و پوست و مو نهاد و متولی خاص خود را دارد و نحوه تبلیغ هر دو گروه بر خلاف قانون و ضوابط است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان گفت: خطوط قرمزی که برخی آرایشگران خانم در فضای مجازی ترویج می‌کنند، نه از نظر قانون و نه از نظر عرفی و شرعی، قابل توجیه نیست و همین موضوع سبب شده، تا با واکنش‌های متعددی از سوی مردم و نخبگان استان مواجه شود.

سید علی ملک حسینی با بیان اینکه پرونده متخلفان به جد پیگیری و با آنان به شدت برخورد می شود گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی هر کدام از صنوف موضوع را با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار