سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از توزیع کیسه های پارچه ای حمل نان در نانوایی های سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 13 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی فدوی افزود: اکیپ های آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در ۲۱ تیرماه جاری به مناسب روز جهانی بدون پلاستیک اقدام به توزیع کیسه های پارچه ای در نانوایی های سطح شهر کردند تا با این اقدام، قدم کوچکی در راستای کاهش استفاده شهروندان از کیسه های پلاستیکی برداشته شود.
فدوی ادامه داد: متاسفانه امروز استفاده از کیسه های پلاستیک به قدری افزایش یافته که نفس طبیعت را به شماره افتاده است، به طوری که درحال حاضر بعد از سال ها فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش استفاده از پلاستیک هنوز هم میتوان گفت که اکثریت جامعه به مصرف پلاستیک بیش از هر چیز دیگری اشتیاق دارند.
وی افزود: اکیپ های آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در روز جهانی بدون پلاستیک با حضور در نانوایی ها، علاوه بر توزیع رایگان کیسه های پارچه ای نسبت به آموزش شهروندان در بحث تفکیک از مبدا نیز اقدام نمودند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک یادآورشد: دقیقا یک ماه از اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندهای خشک در اراک توسط اپلیکشن_اکو میگذرد و باعث افتخار است که با انجام فرهنگ‌سازی های مناسب، هر شهروند به عنوان حامی محیط زیست در معرفی این طرح و کاهش استفاده از پلاستیک یک رسانه باشد تا فرهنگ غنی شهروندان اراکی به تمام جهان ثابت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار