رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با اشاره به حضور علی سراوند شناگر کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: با وجود شایستگی هایی که داشت از دست یابی به مدال باز ماند.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 October 2015
 رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با اشاره به حضور علی سراوند شناگر کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: با وجود شایستگی هایی که داشت از دست یابی به مدال باز ماند.

پیمان جاویدان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ورزش های آبی آسیا از نهم مهر ماه در شهر بانکوک تایلند در جریان است که در مسابقات شنا رده سنی 13-14 سال سراوند شناگر کرمانشاهی نیز حضور داشت.

وی ادامه داد: سراوند ابتدا در دور مقدماتی و در ماده 50 متر قورباغه توانست با ثبت رکورد 32 ثانیه و 28 صدم ثانیه ضمن کسب مقام چهارم به مرحله فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد.

جاویدان خاطرنشان کرد: این شناگر کرمانشاهی در دیدار فینال که شنبه شب برگزار شد رکورد 31 ثانیه و 92 صدم ثانیه را از خود به جا گذاشت تا در رده چهارم قرار گرفته و به این شکل از دست یابی به مدال باز ماند.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم واترپلوی زیر 17 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: دو ورزشکار کرمانشاهی به اسامی محمدرضا رشیدی تبار و پارسا نجاتی تا مرحله آخر اردو همراه تیم ملی بودند که در فهرست نهایی بنا برصلاحدید کادر فنی از اعزام به این رقابت ها بازماندند.

** فعالیت بیش از 250 ورزشکار در هیات شنای کرمانشاه

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه در ادامه از فعالیت بیش از250 ورزشکار زیرنظر هیات و در رشته های مختلف آن خبر داد و گفت: در مجموع می توان گفت 70 درصد این افراد را آقایان و30 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

جاویدان یادآور شد: 150 نفر از این افراد در رشته شنا، 80 نفر در رشته واترپلو، 20 نفر در رشته شیرجه و 15 نفر از بانوان هم در رشته شنای موزون مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان گفت: آقایان همه روزه از ساعت 17 تا 22 در استخر شهید اشرفی اصفهانی و بانوان نیز از ساعت 18 تا 21 در استخر کوثر مشغول تمرین و فعالیت می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار