با شرکت پرشکوه کارکنان و داوطلبان و جوانان وامدادگران جمعیت هلال احمرمجلس بزرگداشت ویژه اعیاد غدیر خم و قربان برگزارو یاد وخاطره جانباختگان فاجعه منا گرامی داشته شد
کد خبر: ۱۰۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 04 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ، از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان مجلس بزرگداشت اعیاد ویژه غدیر خم و قر بان با شرکت پرشکوه کارکنان و داوطلبان و جوانان وامدادگران وبا حضور مدیر عامل و معاونین و ائمه جماعات جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی برگزارو یاد وخاطره جانباختگان فاجعه منا گرامی داشته شد .

ترسیم صراط مستقیم بشریت ومعرفی ولایت ائمه معصومین درغدیر خم توسط پیامبر اسلام

بنابراین گزارش،در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین کاملی فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان فاجعه منا گفت:واقعه غدیر در تاریخ بشر نقطه عطفی بوده و پیامبر اسلام در واقعه غدیر خم بدستور پروردگار متعال صراط مستقیم بشریت را ترسیم وعلاوه بر معرفی ولایت و امامت علی (ع) نسبت به معرفی ولایت ائمه هم اقدام و می فرمایند اي مردم! من راه مستقيم خداوند هستم كه شما را به پيروي آن امر نموده، وسپس علي بعد از من، و سپس فرزندانم از نسل او كه امامان هدايت اند، به حق هدايت مي كنند و به ياري حق به عدالت رفتار مي كنند. سوره حمد درباره من نازل شده، و به خدا قسم درباره ايشان (امامان) نازل شده است. به طور عموم شامل آنان است و به طور خاص درباره آنان است.

وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم در مورد غدیر ادامه داد:در قرآن کریم آیات متعددی دلالت بر ولایت حضرت علی (ع) وجود داشته و غیر قابل انکار می باشند اما متاسفانه تاکیداتی که پیامبر بزرگ اسلام در راستای تحقق اهداف رسالت داشت تا امت دچار انحراف و دچار مشکل نشوند متاسفانه بعد از ارتحال پیامبر مشکل بوجود وفرآیندی که پیامبر اسلام برای حکومت دینی و حاکمیت اسلام تعریف کرده و مشروعیت االهی را در غدیر بیان نموده بود دچار تحریف و دستکاری شد واین تحریف به بهانه جدایی دین از سیاست تا عصر حاضر توسط معاندان زیادی ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود:سکولاریسمی که امروزه مطرح می شود، کاملا حرکت انحرافی بوده که بعد از رحلت پیامبر اسلام شروع شده و بنی امیه و بنی عباس با این حرکات خطرناک بر مردم حکومت کردند .

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد:با حربه جدایی دین از سیاست معاندان و دشمنان ضربات متعددی بر پیکره اسلام و امت اسلامی زده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه به بحث جنگ نرم پرداخت و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان تاثیر گذارترین نظام دینی درجهان همیشه مطمع نظر دشمنان بوده ودشمنان این نظام بواسطه جنگ مستقیم نتوانسته بودند به این نظام رخنه پیدا بکنند اما امروز می خواهند از طریق جنگ نرم به آن دست بیابند و بایستی مراقبت و مواظبت لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و افزود :امروز در سایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ابر قدرتهای جهان ماهها و سالها برای مذاکره با نظام ما وقت می گذارندو این نشان دهنده عظمت و شوکت روز افزون انقلاب اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان از خدمات و تلاشهای جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

قرائت شعر توسط شاعر توانمند کشور استاد کریمی مراغه ای

در ادامه این مراسم استاد حاج میرزا حسین کریمی مراغه ای شاعر توانمند آستان ابا عبد الله الحسین(ع) به قرائت شعر در مورد واقعه غدیر خم پرداخته وحاج صادق کمالی رئیس کانون مداحان استان اقدام به مدیحه سرایی کرده و گروه تواشیح با اجرای تواشیح و سرود اعیاد خجسته غدیر و قربان را گرامی داشتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :