کد خبر: ۱۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱ 04 March 2015
 

 مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز از آماده سازی و راه اندازی کامل مسیر ویژه دوچرخه سواری به عنوان هدیه ای برای شهروندان در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی سازمان ترافیک، مدیران و معاونان سازمان ترافیک شهرداری تبریز به منظور بررسی وضعیت شهر و آمادگی و هماهنگی برای استقبال از بهار تشکیل جلسه دادند.

مدیر عامل سازمان ترافیک در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت : با فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار مطمئناً طبق سالهای گذشته گردشگران زیادی وارد شهر تبریز خواهند شد و وظیفه ما این است که از آنها به نحو احسن استقبال کنیم تا با خاطره خوش شهر اولین ها را ترک کنند .

فیروز آذری فر ادامه داد : کلیه تابلوهای راهنمای مسیر و انتظامی ، چراغهای راهنمایی و رانندگی ، بشکه های ترافیکی ، سیلندر های ترافیکی و سایر علائم و تجهیزات تا قبل از  سال جدید بازسازی و ساماندهی خواهند شد .

وی افزود: همچنین کلیه خیابانهای سطح شهر و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس خط کشی خواهند شد و ترسیم خطوط عابر پیاده و خط ایست نیز از اهداف کاری ما برای استقال از بهار است .

وی در ادامه گفت : مسیر ویژه دوچرخه هم یکی از پروژه های سازمان ترافیک می باشد که انشاا... هفته آینده شاهد افتتاح آن از میدان قونقا تا چهارراه آبرسان خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: کلیه کارهای اجرایی پروژه فوق انجام گرفته و با خرید دوچرخه و نصب کانکس های مخصوص در مسیر برای افتتاح آماده خواهد شد تا مردم به راحتی از آن استفاده نمایند .

 آذری فر در پایان گفت : همه واحدها به صورت جدی و شبانه روزی وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و اطلاع رسانی محل پارکینک ها و نحوه استفاده از پارکومتر جهت استفاده مسافرین محترم انجام گیرد تا شاهد شهری آرام و بدون ترافیک و زیبا باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار