رئیس سازمان زندان‌ها، گفت: اشتغال و حرفه آموزی از وقوع جرم و بازگشت مجدد زندانیان به زندان جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 16 June 2022

به گزارش تابناک قم، غلامعلی محمدی، رئیس کل زندان‌های کشور در بازدید از زندان مرکزی قم با بیان اینکه، حرفه آموزی و اشتغال زایی از بازگشت مجدد زندانیان به زندان جلوگیری ‌می‌کند، گفت: در زندان‌های قم حرکت‌های بزرگی برای توسعه اشتغال و حرفه آموزی فراهم شده که گام مهم و بلندی برای جلوگیری از بازگشت مجدد زندانی است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های اصلی سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت مجرمین است، خاطر نشان کرد: زمانی به زندان تحولی خواهیم رسید که زندان به معنی واقعی کلمه به ندامتگاه تبدیل شود و ما بتوانیم اثرات تربیتی را در زندان‌ها نسبت به زندانیان محقق کنیم.

محمدی افزود: این خواسته بسیار مهمی است و ما تلاش می‌کنیم که با اقدامات فرهنگی و اقدامات اصلاحی و تربیتی که در زندان‌ها انجام می‌دهیم به این مهم دسترسی پیدا کنیم.

وی افزود: در زندان تحولی به نحوی عمل می‌شود که وقتی زندانیان از زندان آزاد شدند دیگر بازگشت مجددی به زندان نداشته باشند.

گفتنی است در این بازدید رئیس سازمان زندان‌های کشور از بخش‌های مختلف زندان از جمله بندها، بهداری، آشپزخانه، کارگاه حرفه آموزی و اشتغال و... بازدید کرد و در گفت‌وگو با تعدادی از زندانیان از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار