مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در میز ارتباطات مردمی واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان پاسخگوی مراجعین خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 14 June 2022

میثم مداحی با اعلام این‌که هم‌زمان با سفر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به استان اصفهان میز ارتباطات مردمی وزارت مردم در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان برگزار خواهد شد افزود: میز ارتباطات مردمی وزارت مردم با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت و مهری طالبی مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده ویژه مقام عالی وزارت به همراه جمعی از کارشناسان حوزه‌های مختلف  برگزار خواهد شد.

 وی افزود: مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر دستگاههای مرتبط با این وزارتخانه در محل میز ارتباطات مردمی مستقر و  پاسخگوی مراجعین خواهند بود.
مداحی همچنین گفت: به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمت به مراجعین گرامی مجموعه مذکور تجهیز شده و کلیه امکانات لازم در محل مستقر شده است و تمام امور مربوط به درخواست‌های مراجعین و خدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 25 و 26 خردادماه به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا، چهار راه شریعتی روبروی بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار