مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به شاخص هایی مانند کثرت جمعیت، افزایش حوادث طبیعی و غیر طبیعی و وجود راه های پرترافیک در این استان از سازمان اورژانس کشور خواست امکانات و تجهیزات و امدادی بیشتری به البرز اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 13 June 2022

مدیرکل مدیریت بحران البرز خواستار اختصاص تجهیزات بیشتر امدادی به استان شد

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا فلاح نژاد در آیین تودیع و معارفه رییس اورژانس البرز گفت: وقوع حوادث کوهستانی و جاده ای فراوان در استان البرز سبب شده تا نیاز این استان به بالگرد امدادی بیش از یک فروند باشد که انتظار می رود تعداد بالگردهای اورژانس استان به ۲ فروند برسد.

وی ادامه داد: نیازهای امدادی استان البرز در فصول مختلف سال متفاوت است ؛ به عنوان مثال در فصل زمستان با بارش برف درالبرز جنوبی و پیست اسکی دیزین تعداد حوادث در این بخش افزایش می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه این استان یکی از متراکم ترین مناطق کشور به لحاظ جمعیتی است، گفت : وجود شرایط جغرافیایی و جمعیتی استان سبب شده تا نیازهای امدادی آن نیز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: این استان دارای ۵۴ هزار پلاک گسل زلزله است که  از تهران بیشتر بوده  ضمن آنکه فرونشست زمین به علت برداشت بی رویه از چاه های آب بر مشکلات استان افزوده است.

فلاح نژاد با بیان اینکه البرز طی سال های  متوالی تاکنون از آلودگی ناشی از فعالیت کارخانه ها و خودروها رنج برده است ، افزود: اکنون حدود سه ماه است که گردوخاک ناشی از خشکسالی بر مشکلات زیست محیطی استان افزوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اظهار داشت : این استان به لحاظ امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستانی در وضعیت ضعیفی نسبت به سایر استان های کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار