مدیرکل راهداری البرز گفت: برای اجرای این چهار طرح در مجموع برای این طرح ها ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 08 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» زندی‌فر گفت: هزینه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات مناطق محروم و تملک استانی تامین می‌شود.

او می گوید: در حال حاضر دو طرح در روستاهای پایین طالقان در حال اجراست که طرح اول احداث جاده در محور میر- اوچان به طول سه کیلومتر و محور اهوارک به خوران به طول ۴.۵(چهارونیم) کیلومتر و طرح دوم بهسازی و لکه‌گیری محور باریکان- میناوند به طول ۴.۵(چهارونیم) کیلومتر را شامل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : در مجموع برای این دو طرح هفت میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده که پنچ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین می‌شود.

زندی‌فر گفت: طرح های اجرایی در روستاهای این منطقه شامل احداث جاده به طول ۴.۵(چهارونیم کیلومتر) در محور خچیره- دوراهی دهدر به سمت گراب گته‌ده و دوراهی دهدر به سمت این روستا به طول ١.۵(یک و نیم) کیلومتر است.

مدیرکل راهداری البرز گفت: طرح دوم نیز شامل بهسازی و لکه‌گیری محور جوستان به ناریان به طول ٩ کیلومتر است که در مجموع برای این پروژه‌ها ١٠ میلیارد و ۴۵٠ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده که از این میزان ۶ میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و سه میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین خواهد شد.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبار طرح های راه‌های روستایی شهرستان طالقان تا مهر ١۴٠٢ به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار