رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرمانشاه با اشاره به افزایش عرضه بر تقاضای مرغ و نوسان قیمت آن گفت: در آینده نزدیک مرغ با قیمت مصوب عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 07 June 2022

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هر کیلوگرم مرغ زنده در حال حاضر ۲۹ الی ۳۰ هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده ۴۵ هزار تومان است.

وی با اشاره به نوسانات قیمت موجود در بازار افزود: عرضه بیش از تقاضا و کاهش مصرف خانوار‌ها منجر به نوسان قیمت مرغ در بازار می‌شود اگرچه قیمت مرغ را همواره عرضه و تقاضا مشخص می‌کند.

رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۴۵۰ الی ۵۰۰ واحد صنفی مرغ فروشی در شهر کرمانشاه مرغ نیاز بازار را عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش عرضه در حال حاضر هر تعداد مرغ که نیاز واحد‌های صنفی باشد از طریق کشتارگاه‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد و محدودیتی ندارد.

غلامی با بیان اینکه مرغ تولید شده در بازار با نهاده‌های دامی ارز ترجیحی است، یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک که مرغ‌های تولیدی با نهاده‌های دامی بدون یارانه تولید شوند طبیعتا قیمت مرغ افزایشی خواهد بود و به قیمت مصوب می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار