مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: تا به امروز میزبان ۲۶۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در این منطقه هستیم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این رقم به ۵۴۰ شرکت خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 31 May 2022

۵۴۰ واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام البرز مستقر می‌شوند

به گزارش «تابناک البرز» مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت:  امسال حدود ۷۰ شرکت به صنایع مستقر در این منطقه افزوده می‌شود.

او گفت: با توسعه زیر ساخت‌ها و واگذاری اراضی به شرکت‌ها بنا داریم که زمینه هر چه بیشتر استقرار این شرکت را در پیام فراهم کنیم.

قنبرپور گفت:  سال جاری حدود ۵۰ هکتار از اراضی پیام آماده سازی و به شرکت‌ها واگذار می‌شود.

او گفت: معافیت‌های گمرکی، استقرار گمرک در منطقه و از سوی دیگر وجود انبار‌های عمومی و امکان ایجاد انبار‌های اختصاصی از جمله مزیت‌های این منطقه به شمار می‌رود.

قنبرپور می گوید: با تحقق این برنامه‌ها در سال جاری به دنبال این هستیم که میزان استقرار شرکت‌های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از هشت درصد به ۲۰ درصد برسانیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: جذب شرکت‌های دانش بنیان جدید و از سوی دیگر کمک به شرکت‌های مستقر در منطقه با ارائه آموزش‌های لازم و تبدیل آن‌ها به دانش بنیان از جمله برنامه‌هایی است که برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان در پیام در حال اجرایی کردن آن هستیم.

قنبرپور گفت: همچنین ایجاد خانه صنایع خلاق در این منطقه به خصوص صنایع مرتبط با حوزه آی. تی و آی. سی. تی در برنامه‌های ما قرار گرفته است.

او راه اندازی کمپ‌های تخصصی آموزش منابع انسانی با هدف از بین بردن خلا نیروی انسانی در این بخش را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

به گفته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با عقد تفاهم نامه‌ای با پارک علم و فناوری صنایعی که در پارک‌های علم و فناوری ایجاد می‌شوند می‌توانند برنامه‌های توسعه‌ای خود را در پیام اجرایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار