معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خبر داد
برنامه ریزی ترافیک سفر از جمله برنامه‌ها است و مقرر شد تردد زوار از جاده چالوس به تهران ممنوع شود و مسافران غرب استان باید از سمت گیلان به سمت تهران حرکت کنند و سایر مسافران از جاده هراز و سوادکوه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 30 May 2022

به گزارش تابناک مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش روی از راه اندازی شش تیم گشت سیار برای مدیریت ترافیک خبر داد.

 رضا علیخانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک استان با تسلیت و گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذاری انقلاب اسلامی حضرت امام راحل اظهار داشت: هر ساله شمار زیادی از مردم استان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام و زیارت مرقد مطهر سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال سه هزار و ۵۰۰ زائر از استان به سمت حرم مطهر سفر می‌کنند، اظهار داشت: همچنین پیش بینی می‌شود ۱۵ تا ۲۰ مسافر در تعطیلات پیش روی به استان سفر کنند و برای پیشگیری از وقوع گره‌های ترافیکی و تسهیل و سهولت سفر، آسایش زائران و مسافران استان و کاهش ترافیک باید تمهیداتی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ترافیک سفر از جمله برنامه‌ها است و مقرر شد تردد زوار از جاده چالوس به تهران ممنوع شود و مسافران غرب استان باید از سمت گیلان به سمت تهران حرکت کنند و سایر مسافران از جاده هراز و سوادکوه اعزام می‌شوند.

علیخانی یادآور شد: جاده هراز و سوادکوه در تعطیلات پیش روی دو طرفه ولی جاده چالوس یکطرفه به سمت شمال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: هنگام بازگشت زوار از حرم مطهر به سمت استان باید تمهیداتی برای یکطرفه کردن جاده هراز و سوادکوه اتخاذ شود که متعاقباً اعلام می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی شش تیم گشت سیار برای هدایت سفر، کنترل ترافیک و مدیریت آن برای پیشگیری از گره‌های ترافیکی درجاده هاس استان اظهار داشت: این تیم‌ها همراه کاروان‌های زیارتی هستند تا بتوانند نظم ترافیکی را برقرار کنند.

وی تصریح کرد: مناطقی نیز برای استراحت زائران نیز درنظر گرفته شده است   

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار