رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا دوشنبه 13 مهر ماه امسال با استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی جو در برخی ساعات، هوای مازندران با افزایش ابر و ابرناکی آسمان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 02 October 2015
به گزارش تابناک مازندران احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: براساس تجریه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان مازندران روز پنج‌شنبه 9 مهر ماه امسال به‌دلیل تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن بر روی سواحل جنوبی دریای خزر و عبور موجی از روی نوار شمالی رگبارهای پراکنده‌ای را در سطح استان داشتیم.
وی بیان کرد: با توجه به شمالی شدن جریانات و استقرار آن تا اوایل هفته آینده انتظار داریم از روز جمعه 10 تا دوشنبه 13 مهر ماه امسال با استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی جو در برخی ساعات شاهد افزایش ابر و ابرناکی آسمان در استان می‌شود که این مسئله همراه با رگبار، رعد و برق‌های پراکنده و وزش باد همراه است.
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت دمای هوای استان، گفت: طی این مدت دمای هوا کمی خنک‌تر می‌شود و وضعیت دریا برای روزهای آینده به‌تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود.

منبع:شمال نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار