تهیه‌کننده تله فیلم «لالایی» گفت: فیلمنامه این اثر در 6 ماه پژوهش درباره آسیب‌های اجتماعی و تاثیر آن در جامعه نوشته شده است به مشکلات ناشی از آسیب‌های ماهواره می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ 05 March 2015

مرتضی اسکافی در نشست خبری تله فیلم «لالایی» در سالن اجتماعات آرامگاه فردوسی اظهار کرد: خراسان رضوی مهد هنر است و از هنرمندان بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف هنری برخوردار است اما متاسفانه هنر سینما هنوز به عنوان یک صنعت در کشور محسوب نمی‌شود که این امر سبب شده تا در مشهد و شهرستان‌ها، نگاه حرفه‌ای به ساخت تولیدات هنر هفتم کمتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در این اثر 20 بازیگر بومی به همراه هنرمندانی همچون سیاوش طهمورث، آزیتا ترکاشوند، حسن جوهرچی و شهروز ابراهیمی بازی می‌کنند، افزود: فیلمنامه این اثر که در طول 6 ماه پژوهش درباره آسیب‌های اجتماعی و تاثیر آن در جامعه نوشته شده به مشکلات ناشی از آسیب‌های ماهواره می‌پردازد.

تهیه‌کننده تله فیلم «لالایی» با اشاره به اینکه تصویربرداری این تله فیلم نزدیک به 15 روز طول می‌کشد، بیان کرد: داستان این فیلم به مشکلاتی که آسیب‌های ماهواره در خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان دارد، می‌پردازد و نگاهی نقادانه به الگوپذیری نسل جوان از این ابزار دشمن دارد.

وی اضافه کرد: قرار است در آینده، این تله فیلم برای پخش از شبکه خانگی و ویدئو رسانه‌ها ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار