شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند
کد خبر: ۱۰۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 05 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 15/02/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 2 کیلوگرم هروئین از سوداگر مرگ در سوادکوه 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلوگرم هروئین خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشديد مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب های بلای خانمانسور اعتیاد،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی سوادکوه با خبر شدند.
وی افزود: ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اجرای طرح کنترل محور سوادکوه، خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم، 2 کیلوگرم هروئین کشف شد.
سرهنگ ثقفی در پایان به نقش پر رنگ مردم در مبارزه جدی با معضل مواد مخدر اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی و سیم کابل برق در آمل 
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و سیم کابل برق با اعتراف به 39 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقتهای سیم کابل برق در سطح شهرستان آمل و شناسایی سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افـزود: مامـوران پلیس آگاهـی با اقدامات اطلاعاتی ضمـن شناسـایـی متهم با هماهنگی قضائی، سارق را دستگیر و در بازرســی از مخفیگاه وی، مقادیر زیادی اموال مسروقــه را کشف کردند.
فـرمانــده انتظامـی شهـرستــان آمـل با بیـان اینکـــه متهـم در بازجویی های بعمل آورده صراحتاً به 39 فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: پس از تشریح صحنه های سرقت، متهـم  بهمـراه پرونــده متشکلـه جهت سیـر مراحل قانـونـی به مراجـع قضائــی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.
سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می سازد که این تلاش ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش تر خواهند بود.
----------------------
دستگیری سارقان مزارع توت فرنگی در بابلسر 
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسايي و دستگیری سارقان باغات و مزارع توت فرنگی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ،سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر گفت: در پي تعدد وقوع سرقت از مزارع توت فرنگی در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران بخش انتظامی بهنمیر با گشت زنی محسوس و نامحسوس و با بررسی های همه جانبه سارقان را در مزارع متعدد شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر عنوان داشت: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 6 فقره سرقت از باغات و مزارع توت فرنگی این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ زارع در پايان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: تا حد ممکن از نگهبانان مورد اعتماد در فصل برداشت بکارگیری کنند و از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری و آنها را در محلی امن قرار دهند.
----------------------
دستگیری سارقان سیم برق در میاندورود 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارقان سیم برق و کابل مزارع با 6 فقره سرقت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق و مزارع در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دو نفر سارق که با یکدستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت می کردند  شناسایی و با اقدامات فنی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی میاندورود، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند. سلمان مهدوی خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار