با انتخاب حسین جوادی به سمت مدیر کلی اداره ارشاد اسلامی، عباس زارع مکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با انتشار پیامی با اهالی رسانه خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 01 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ‌ ارشاد اسلامی حسین جوادی بعنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد

 گفتنی است جوادی اصالتا اهل آمل و در دولت احمدی نژاد بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل مشغول فعالیت بوده است.

 

متن نامه خداحافظی و سپاس عباس زارع ( مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ) از مردم و مسئولین استان به این شرح است:

"به نام خداوند جان آفرین "

"وقل رب ادخلني مدخل صدق واخرجني مخرج صدق واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا"   
             
با درود و احترام خدمت اهالی فهیم فرهنگ،هنر و رسانه مازندران
   
خداوند متعال را شاكرم كه به اين جانب توفيق عنايت فرمود تا برهه اي از دوران عمر  خويش را به عنوان خدمتگزاري کوچک براي مردم بزرگ دیار علویان در حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه سپري نمايم ؛ از اين بابت برخود مي بالم وبه آن افتخار مي كنم . در این مجال اندک خدمت ،خوشبختانه با همت تمامی فرهیختگان مازندران  ،شاهد درخشش  فرهنگ و هنر و رسانه استان در عرصه های ملی و بین المللی بودیم و اطمینان دارم اگرلطف و عنايت پروردگار و همت و تلاش این عزیزان و  همكاري و مساعدت مسئولین گران قدر استان و شهرستان ها نبود ،هيچ تلاش وكوششي نتيجه نمي داد و مثمر ثمر واقع نمي شد.  
 بي گمان قدردانی و سپاس از تعامل بسيار نزديك و همكاري بي شائبه شما عزیزان ؛ اهالی گران قدر  فرهنگ ، هنر ، رسانه و مسئولین عزیز از نمایندگان محترم ولی فقیه ،استانداران ،معاونین سیاسی امنیتی اجتماعی، فرماندران ، شهرداران ، اعضاء شوراهای اسلامی شهر وروستا و همه کسانی که در دوران مسئولیت اینجانب  در راه پیشرفت فرهنگی و هنری استان تلاش صادقانه کردند  كمترين ادای احترام است كه بر اين صفحه مي نگارم .اینک که دوران مسئولیت و خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به پایان رسیده ، از همه شما برادران وخواهران طلب بخشش و حلالیت دلشته و  از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری ست که تا همیشه به آن خواهم بالید.

"اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد  
  باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود"

"من الله التوفیق "
ارادتمند شما
عباس زارع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار