مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وامام شهدا و با اشاره به شرایط تحریم ظالمانه دشمن و مشکلات اقتصادی گفت: امروز هم کارگران، کارفرمایان و کار آفرینان به فرمورده رهبر معظم انقلاب افسران این جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 01 May 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا فلاحتی شامگاه شنبه درآیین یادواره ۳۰ تن از شهدای کارگر ابرکوه که با حضور امام جمعه ابرکوه ، معاون عمرانی وبرنامه فرمانداری و جمعی از مسئولان و کارفرمایان که از سوی بسیج مهندسین

درسالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برپا شده بود افزود: امروز قشرهای کارگر ، کارفرما با توجه به تحریم ها و مشکلات اقتصادی با تلاش آنها مسیر شهدا را طی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: با توجه به هم گرایی و وحدت مردم و مسئولان ابرکوه در مسیر توسعه پیشرفت خوبی در حوزه های مختلف صنعت ، کارآفرینی ، تولید و اشتغال داشته است .

در این آیین ، یکی از روایان باتشریح گوشه ای از دلاوری های شهدا خاطر نشان کرد: جامعه ما به دلیل نثار خون پاک شهدا در مقابل تمام توطئه های دشمنان بیمه است و دشمنان از ترویج فرهنگ شهدا هم هراس دارند.

تکریم و تحلیل از شهدا تجلیل از ارزشهای انقلاب است

امام جمعه ابرکوه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهداء سرمایه های اصلی انقلاب هستند و به وجود نثار خون پاک این عزیزان کشور ما در دنیا مقتدر است.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی تصریح کرد : همه ما کارگران ،کارفرمایان ،کشاورزان ،صنعتگران و به طور کلی جامعه ایرانی در مقابل شهداء وظایفی را داریم که باید در مقابل آنان سربلند باشیم در چارچوب وظایف کاری درون

سازمانی و برون سازمانی به آنها توجه داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه شهدا از همه چیز خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند خاطر نشان کرد: تکریم و تحلیل از شهدا تجلیل از ارزشهای انقلاب است.

حسینی با تاکید بر اینکه خانواده های شهداء نیز ارزشمند و قابل احترام هستند اظهارکرد: فرهنگ شهادت ،معادلات دشمنان را یکی پس دیکری برهم زد.

وی تاکید کرد: امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی بخاطر شجاعت و از خودگذشتگی شهداء و ایثارگران و درایت رهبر معظم انقلاب و ولایت پذیری ملت است.

ابرکوه ۲۸۵ شهید، ۶۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار