مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: مسلمانان و آزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ تاریخی پایان دهند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 28 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده صبح پنج شنبه در جمع طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: حادثه فلسطین یک بحران بزرگ و تلخ انسانی اسلامی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد ادامه داد: جامعه فلسطینی همانند دیگر جوامع جهان در سرزمین خود زندگی می‌کردند که ناگهان مجموعه‌ای از مهاجران صهیونیست اروپایی با کمک قدرت‌های استعماری به آن‌ها یورش بردند و سرزمین آن‌ها را غصب کردند.

 

وی افزود: نتیجه این تجاوز این است که نیمی از جامعه فلسطینی در نتیجه کشتارها و ارعاب از سرزمین خود به بیرون رانده شده و از حدود ۷۱ سال پیش تاکنون در اردوگاه در شرایط غیرانسانی به سر می‌برند و نیم دیگر این جامعه در حال حاضر تحت اشغال و مقررات تبعیض نژادی در سرزمین خود قرار دارند.

 

آزموده تصریح کرد: عجیب اینجاست که به‌رغم گذشت هفت دهه از این فاجعه، جامعه بین‌الملل هیچ کاری برای پایان دادن به این فاجعه انجام نداده و حاضر نیست در جهت احقاق حقوق جامعه فلسطینی گام بردارد.

 

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی این نامعادله آن است که در یک‌طرف رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده همه کشورهای غربی قرار دارند و در طرف مقابل، جامعه فلسطینی تک و تنها است.

 

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: این شرایط غیرانسانی ایجاب می‌کند که مسلمانان و آزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ پایان داده و زمینه احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را فراهم سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار