ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و نصب دوربین در محل های کسب و فعالیت خود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 25 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 5/02/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


زن کلاهبرداردر دام پلیس آگاهی چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری زن کلاهبردار با 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی اکبر خسروی، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با فروش مال غیر و تشکیل پرونده در اداره آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
سرهنگ خسروی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی یک زن کلاهبردار که با هویت جعلی، شناسنامه و کارت ملی متعلق به افراد غیر که عموما از افراد بی سواد و قشر ضعیف جامعه بودند با جلب اعتماد و بهانه دریافت وام قرض الحسنه برای آنان اقدام به کلاهبرداری از مر دم می کرد،شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: متهم که مدارک هویتی جعلی و افراد غیر با تهیه قولنامه های جعلی خود را مالک آپارتمان و زمین معرفی و سپس اقدام به فروش آن می کرد در اقدامی غافلگیرانه و حین معامله در یکی از بنگاه های این شهرستان دستگیر شد.
خسروی از کشف تعدادی شناسنامه وکارت ملی متعلق به افراد غیر وتعداد 3 برگ مبایعه نامه وقولنامه جعلی در بازرسی از متهم خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان این که افزود متهم با تشکیل پرونده و قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: در انجام هرگونه معاملات ملکی و ... دقت لازم را داشته باشند و از اصالت مدارک اطمینان حاصل کنند وهمچنین از بنگاه های معتبر اقدام به خرید و فروش کنند .

 

کاهش 55 درصدی وقوع سرقت در کلانتری 12 چالوس 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 55 درصدی وقوع سرقت در کلانتری 12 شهید بهشتی شهرستان چالوس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد. 
سرهنگ"سید محسن جعفری" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان چالوس، اظهار داشت:با اجرای طرح های پیشگیرانه محله محور به صورت هدفمند در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 12 شهرستان چالوس، شاهد کاهش 55 درصدی وقوع سرقت بوده ایم.
سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه در این مدت کشفیات انواع مواد مخدر در حوزه این کلانتری 187 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته، گفت: یکی از مهم ترین دستاورد های ماموران انتظامی ،کشف یک کیلو گرم هروئین بوده است .
وی در ادامه تصریح کرد: در این ارتباط ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان چالوس موفق شدند تعداد 6 نفر خرده فروش ، 7 نفر سارق و 37 نفر معتاد را دستگیر کنند .
رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس با قدرت برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت خصوصا سارقان را با جدیت تمام در دستور کار خود دارد.

---------------------------------

سارق احشام در "میاندورود" به دام افتاد 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق احشام با 5 فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس،سرهنگ "مجید باقری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در این شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه سارق در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اضافه کرد: متهم پس از مواجه شدن با ادله پلیس و محرز بودن نقش وی در سرقت، به 5 فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کرد.
وی در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و نصب دوربین در محل های کسب و فعالیت خود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری کلاهبردار سه میلیاردی با استفاده از چک های بلامحل و فروش مال غیر، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط فردی سابقه دار از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با انجام معاملات ملکی ، فروش مال غیر و ارائه چک های بلامحل در سطح استان می کرد شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری با انجام معاملات ملکی و فروش مال غیر با ارائه چک های بلامحل اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده افزود: متهم که دارای سابقه کلاهبرداری های متعدد در سایر استان های کشور نیز می باشد برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی در پایان ضمن هشدار به به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

---------------------------------

کشف 10 کيلوگرم مواد مخدر در نوشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهراز کشف 10 کيلو گرم مواد مخدر و دستگيري 2 قاچاقچی مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه افرادي اقدام به توزيع و فروش موادمخدر در این شهرستان مي کنند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در ادامه اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی،در عملياتی غافلگيرانه متهمان دستگیر و در بازرسی از منزل آنان در مجموع 10 کيلوگرم ترياک کشف شد.
سرهنگ درویشی در پایان ضمن قدردانی از همکاري و مشارکت مردم با پليس، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در حمل ، تهيه و توزيع مواد مخدر و سایر موارد امنیتی را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار