ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور شدند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 19 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/01/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
بازداشت عامل ضرب و شتم سرباز راهور در بابل / تاکید فرماندار بابل بر وضع قوانین حمایتی از پلیس 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور در یکی از خیابان های این شهر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی و بازتاب آن در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم سرباز راهور در شهرستان بابل، رسیدگی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به دستگیری متهم و ابراز ندامت و پشیمانی وی، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد‌.
تاکید فرماندار ویژه شهرستان بابل بر وضع قوانین حمایتی از پلیس
در پی این حادثه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در دیدار با سرباز راهور در میدان شهید بزار و در حین خدمت با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راهور، گفت: من از طرف آن فرد خاطی از شما عذرخواهی می کنم، زحمات شما برکسی پوشیده نیست.
قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه واکنش های کاربران اجتماعی در حمایت از سرباز راهور را داشتیم، تصریح کرد: یقیناً مرجع قضائی در حال پیگیری و برخورد با فرد خاطی خواهد بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل با تاکید بر اینکه شما نماینده قانون هستید و ما هم وظیفه حمایت از شما را داریم، خاطر نشان کرد: قوانین در کشور ما در این گونه موارد نیاز به اصلاح دارند و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در خصوص وضع قوانین حمایتی از پلیس اقدام کنند.
----------------------
کشف لوازم آشپزخانه و ظروف چینی قاچاق در ساری 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 15 هزار و 658 قلم انواع مختلف لوازم آشپزخانه و ظروف چینی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در ساری، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با بيان اينكه گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس امنیت اقتصادی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اقدامات همه جانبه از وجود انواع مختلف لوازم آشپزخانه و ظروف چینی قاچاق در یک واحد صنفی واقع در شهرستان ساری مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، موفق به کشف 15 هزار و 658 قلم انواع مختلف لوازم آشپزخانه و ظروف چینی و بلوریجات قاچاق در بازرسی از اين انبار این واحد صنفی شدند.
وی، ارزش كشفيات به دست آمده را بنا به نظر کارشناسان، 4 میلیارد ريال اعلام و تصريح كرد: با تشکیل پرونده و معرفي متهم به مرجع قضائي ،اقلام کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.
سرهنگ محمدپور با اشاره به اينكه ورود بي‌رويه كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي، براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه خواهد داشت از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات مربوطه به اين موضوع را از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع‌ دهند.
--------------------
دستگیری سارقان مسافرنما و مسافرکش در رامسر 
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارقان مسافر و مسافرکش نما با اعتراف به 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید جلیل نبوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان مسافر خودرو  و اموال راننده را سرقت و یا تحت عنوان مسافرکش از مسافران سرقت می کنند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های مامورین اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان رامسر مشخص شد، سارقان با تعارف نوشیدنی و شیرینی آلوده به مواد بی هوشی کننده به مسافران و راننده ها، اموال و خودروی آنان را به سرقت می بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی گسترده 2 نفر سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي سارقان را به همراه یک مالخر دستگير کردند.
وی با اشاره به این که متهمان در بازجويي هاي اوليه به 4 فقره سرقت در سطح شهرستان رامسر اعتراف کردند، گفت: تحقیات بیشتر در این زمینه توسط ماموران اداره جرائم جنایی درحال انجام می باشد.
سرهنگ نبوی در خاتمه از شهروندان و به خصوص رانندگان خودرو های مسافربر، خواست : ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از قبول مواد خوراکی و یا نوشیدنی از افراد ناشناس در طول مسیر راه خودداری کنند.
-------------------
دستگیری عامل تیراندازی در مقابل درب منزل شهروند نوشهری 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در مقابل درب منزل شهروند نوشهری خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر، اظهار داشت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی شهرستان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند، افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی قضائی در کمتر 3 ساعت نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی با وی عنوان کرد.
سرهنگ درویشی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بی اندازند.
---------------------
آزادسازی 11هزار متر از اراضي ملي در سوادکوه 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از رفع تصرف 11هزار و 600 متر مربع از اراضی ملی، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دريافت خبری مبني بر تصرف اراضی ملی توسط افرادي سودجو در سطح شهرستان بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه، افزود: ضمن هماهنگی های در اقدامی عملیاتی با همکاری كارشناس اداره منابع طبیعی 11هزار و 600 متر مربع از اراضی ملی که به صورت غيرقانوني به تصرف زمینخواران در آمده بود رهاسازی شد.
سرهنگ اکبری در پايان حفظ و حراست از منابع طبیعی را وظیفه ملی عنوان كرد و از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را براي اقدام قانوني به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
-----------------------
دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق باغات و مزارع کشاورزی با 6 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در بیان این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 امام رضا(ع) این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر که در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 6 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده در پايان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.
---------------------------- خبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار