معاون فروش و خدمات مشترکین برق استان البرز با اشاره به اینکه مبلغ دریافتی حق بیمه در قبوض مشترکین خانگی ۱۰۰ تومان و مشترکین تجاری هزار تومان است، گفت: این هزینه های دریافتی مربوط به تعرفه خانگی و تجاری است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 19 April 2022

بیش از ۲ هزار پرونده خسارت نوسان برق البرز در انتظار بررسی و پرداخت

به گزارش «تابناک البرز» محمد مهدی بهرامی با بیان اینکه مشترکین می توانند از طریق سامانه اینترنتی به آدرس https://bime.tavanir.org.ir و یا از طریق سامانه ۱۵۲۱ مدارک و مستنداتی که مورد نیاز است را بارگزاری کنند و اعلام شود که نوسانات برق دچار آسیب دیدگی شده است بعد از ثبت موارد درخواستی توسط شرکت بیمه گر مدارک بررسی و بر اساس سیاست ابلاغی نسبت به پرداخت خسارت اقدام می شود.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ از میان یک هزار و ۱۲۴ پرونده با مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، حدود ۹۰۳ پرونده اعلام وصول شده و تعداد ۱۹۰ پرونده در حال بررسی و پرداخت است و ۳۱ پرونده خسارتی مختومه اعلام شده است یعنی نزدیک به ۸۵ درصد پرونده های سال ۹۹ توسط شرکت بیمه گر بررسی پرداخت و مختومه اعلام شده است. در سال ۱۴۰۰ عدد یک هزارو ۱۲۴ پرونده به ۲۰۶۲ مورد با مبلغ برآوردی ۱۴۰ میلیارد ریال رسید که تاکنون ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در سه ماهه اول بر اساس اولویت ثبت نام تاکنون پرداخت شده است.
وی در پایان گفت: در صورتیکه مشترکین گرامی دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به منطقه مربوطه مشکلات برقی خود را در میان بگذارند که این موارد توسط همکاران ثبت و پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار