وجود ضایعاتی‌های غیرمجاز متعدد به‌ویژه در مناطق جنوبی فردیس، سال‌ها مورد اعتراض شهروندان است؛ اما پیگیری مسؤلان در این خصوص کافی نیست و وجود ضایعاتی‌ها با آلودگی‌های خاص این مراکز، همچنان محل اعتراض است.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 18 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» وجود یک مرکز ضایعاتی فعال در زمینی محصور که روبه‌روی پارک تندرستی فردیس واقع شده، از گذشته محل تجمیع و تفکیک زباله بوده که با اعتراض شهروندان و پیگیری مسئولان، مدتی است جمع‌آوری شده؛ اما پس از مدتی این مرکز دوباره فعال شده است و شبانه‌روز تعداد زیادی سه‌چرخه‌های جمع‌آوری ضایعات و خودروهای بزرگ به این مرکز رفت‌وآمد می‌کنند.

به گفته شهروندان وجود این مرکز ضایعاتی موجب شده، خودروهای تخلیه نخاله به خودشان زحمت رفتن تا حلقه‌دره را ندهند و در اطراف این مرکز بارشان را زمین بگذارند.

حمیدرضا عسگری، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس ضمن تأیید این موضوع، اظهار کرد: وجود این مرکز تجمیع و تفکیک ضایعات با فعالیت اتباع، معضلی است که سال‌ها گریبانگیر این منطقه بوده، بارها توسط شهرداری پیگیری شده و با اخذ حکم پلمب از سوی دادستانی مدتی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز ضایعاتی غیرمجاز با فک پلمب دوباره فعال شده است، افزود: جمع‌آوری مجدد این مرکز در دستور کار سازمان پسماند شهرداری فردیس قرار گرفته و مراحل دریافت حکم پلمب از دادستان نیز انجام شده است تا در اسرع وقت نسبت به پلمب و جمع‌آوری این مرکز اقدام می‌شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس در خصوص برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بودجه خوبی برای امسال مصوب شده است، شهرداری فردیس در حال تهیه توافقنامه‌ها و برگزاری مناقصات برای اجرای پروژه‌ها است.

عسگری با بیان اینکه مردم فردیس امسال شاهد یک کارگاه عمرانی در شهر خواهند بود، گفت: وضعیت فعلی فردیس مناسب نیست اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از جمله اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت معابر و بهسازی پارک‌های محله‌ای، در پایان سال ۱۴۰۱ شهروندان شاهد تحولات اساسی در شهر فردیس خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار