شهردار قرچک گفت: نخستین پردیس سینمایی شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران در قرچک احداث شده و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 16 April 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن خرمی‌شریف روز شنبه در جریان بازدید از روند احداث پردیس سینمایی قرچک اظهار داشت: قرچک با برخورداری از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، فاقد سالن سینما بود و به دلیل نیاز فرهنگی شهرستان، مدیریت شهری با تأمین اعتبار مورد نیاز، احداث پردیس سینمایی مجهز و چند منظوره را در دستور کار قرار داد و با پیشرفت‌های صورت گرفته، این طرح مهم هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پردیس سینمایی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با برخورداری از سه سالن مجهز نمایش احداث شده است.
شهرداری قرچک به منظور جبران کمبود فضاهای فرهنگی، طرح‌های توجیه‌پذیر و مورد نیاز مردم را به منظور تحقق چشم‌انداز توسعه شهرستان در دستور کار قرار داده و برای رفع نیازهای مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار قرچک همچنین از افتتاح بوستان و سالن ورزشی منطقه پوئینک در هفته دولت خبر داد.

خرمی‌شریف گفت: منطقه پوئینک قرچک، یکی از محلات بزرگ و با تراکم بالای جمعیتی شهرستان است که فاقد هر گونه سالن ورزشی و بوستان است و مدیریت شهری به منظور رفع این کمبود، اقدام به احداث این دو فضا با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کرده است.

وی بیان کرد : سالن ورزشی این منطقه در زیربنای مساحت ۴۳۲ مترمربع و بوستان آن نیز در مساحت ۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع احداث شده است.

شهردار قرچک همچنین از افتتاح بوستان و سالن ورزشی چند منظوره منطقه فردیس خبر داد.

وی افزود: به‌منظور ارتقاء و افزایش سرانه ورزشی، فضای سبز و در راستای توزیع عادلانه خدمات به تمامی شهروندان، بر اساس وعده های ارائه شده به مردم منطقه فردیس، بوستان و سالن ورزشی چند منظوره احداث و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. بوستان این منطقه به مساحت ۴ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و سوله ورزشی چند منظوره نیز به مساحت ۵۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث گردیده است.

قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار