معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد: صنایع این شهرستان درصورت به کارگیری معتادان بهبود یافته از تسهیلات با سود پائین برخوردار می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 16 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» وحید اکبری گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به ایجاد اشتغال و توسعه بنیان خانواده و همچنین حمایت از بخش صنعت دارد و اعتبارات خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ در این زمینه اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اختیارات حاکمیتی تفویض شده به فرمانداری ها و تخصیص اعتبار از سوی سازمان بهزیستی کل کشور طرح ساماندهی معتادان  به ویژه معتادان بهبود یافته در شهرستان فردیس آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: بر اساس مصوبات قانونی اگر صاحبان صنایع  نسبت به جذب و به کارگیری  این افراد با هماهنگی اداره بهزیستی و فرمانداری ها اقدام کنند، به ازای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان وام با بهره چهاردرصد و پرداخت پنج سال حق بیمه  کارگر به صورت کامل از سوی سازمان بهزیستی کشور برخوردار خواهند شد. 

اکبری افزود: ظرفیت ایجاد شده فرصت خوبی برای تامین پشتوانه مالی برای صنایع و جذب نیروی کار از میان افراد بازپروری شده می باشد و افرادی که قصد دارند از این ظرفیت استفاده کنند می توانند درخواست خود را به فرمانداری شهرستان فردیس تحویل نمایند. 

وی گفت: در حاشیه سفر رییس جمهور به استان البرز ، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری  از چند کارگاه خیریه بازدید و با توجه به نیاز مالی کارگاه ها به تامین مالی ، با استفاده از قانون فوق دستوراتی را در جهت جذب نیرو از محل مرکز بازپروری معتادان و اعطای وام چهاردرصد به فرمانداری صادر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار