کد خبر: ۱۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 30 September 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج راه نورانی شدن انسان را در سایه حاکمیت اسلامی دانست و گفت: استقرار حکومت دینی بر جامعه موجب می شود که دین جامعه را اداره کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی شامگاه سه شنبه در آیین رونمایی از ضریح مطهر حبیب بن مظاهر (ع) که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، افزود: برای روشن شدن مردم و نورانی شدن جامعه چاره ای جز تشکیل حکومت اسلامی نیست.

وی اظهار داشت: جامعه احتیاج به رهبر الهی دارد تا نورانی شود و شکرگزاری جامعه هم لازمه این رهبری الهی است زیرا در بقاء و حفظ نظام اسلامی سپاسگزاری نقش اساسی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به سیاست کشور اشاره کرد و گفت: نباید اقتدار کشور به واسطه ندانم کاری عده ای مورد خدشه و ضربه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حقه بازی و فریب کاری یک عده زمینه ضربه زدن به هر انقلابی را فراهم می کند، افزود: در حفظ نظام اسلامی سپاسگزاری و قدردانی همواره نقش اصلی و اساسی را ایفا می کند اما متاسفانه عده ای قدردان این نعمت الهی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه مادامی که خداوند نعمتی را بر بندگان خود ارزانی می دارد درصدد آزمون نیز از بندگان خود نیز بر می آید، بیان کرد: باید به این نکته نیز توجه داشت که به سادگی در قدرت و اقتدار قرار نگرفتیم از این رو نباید این اقتدار به واسطه ندانم کاری عده ای مورد خدشه و ضربه قرار گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برجام مسئله حساسی است که دولت و مجلس باید به آن با دقت تمام وکمال توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئله سیاست خارجه کشور باید در اوج اقتدار خود باشد.

وی با اشاره به اینکه برای جامعه اسلامی پذیرش برخی رفتارها قابل قبول نیست، یادآور شد: اگر دین خوب حفظ نشود این نعمت به بندگان دیگر خداوند داده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه عده ای با ترفندهای مختلف درصدد هستند به نوعی این طور وانمود کنند که مردم خسته شدند و باید با بیگانگان ارتباط بگیریم، اظهار داشت: امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه قیام کرد و این که عده ای می گویند دین از سیاست جدا است را قبول نداریم.

وی با اشاره به اینکه مسائل شبهه افکنی جامعه رابه سمت امام کشی می برد، یادآور شد: اگر کسی از مسیر ولایت خارج شود درآمد و کاسبی آن حلال نیست.

امام جمعه کرج در ادامه به شخصیت ارزشمند حبیب بن مظاهر (ع) در قبیله بنی اسد اشاره کرد، افزود: این شخصیت ارزشمند و عالیقدر برای دفاع از حریم ولایت و امامت به پا خواست و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی همچنین به همت مردم استان البرز در ساخت ضریح حبیب بن مظاهر اشاره کرد و گفت: خوشختانه ضریح مطهر حضرت حبیب بن مظاهر به بهترین نوع خود در این استان ساخته شد.

ضریح حبیب بن مظاهر (ع) شامگاه سه شنبه پس از حدود 2.5 سال کار 10 گروه کاری هنری صنعتی رونمایی و آماده انتقال به کربلای معلی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار