سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز به گروه های جهادی، تعاونی ها و دیگر سازمان های مردم نهاد استان توصیه کرد با دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارها،  برای ایجاد تحول در بستر مشاغل خانگی وارد صحنه شوند.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 09 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی با اشاره به تسهیلات مناسبی که برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است گفت: توسعه و فراگیری رشته ها و رسته های شغلی در این زمینه از اولویت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی سفر اخیر رئیس جمهور و هیات همراه به البرز را منشا خیر و برکت عنوان کرد و افزود: در جریان این سفر سازمان های تحت پوشش ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزس فنی و حرفه ای، بهزیستی، تامین اجتماعی، مدیریت درمان و صندوق بازنشستگی با برپایی میز ارتباط مردمی اقدامات شایان توجهی را در خدمت به مردم استان  تجربه کردند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ارایه خدمات در حوزه اشتغال را از محورهای اصلی برگزاری میز خدمت در جریان سفر رییس جمهور به استان عنوان کرد و گفت: در آن میز خدمت از قشرجوان و دیگر اقشار جویای شغل دعوت کردیم  تا ما را در بستر توسعه کسب و کارها یاری دهند.

وی افزود: با ایجاد این میز خدمت ضمن بهره مندی از درخواست ها و توصیه های مردمی، برخی ناهمواری ها در بستر ایجاد اشتغال را مورد بررسی همه جانبه قرار دادیم.

دارایی توجه خاص به گسترش مشاغل خانگی را گامی کارآمد در بستر کاهش بیکاری و ایجاد درآمد برای خانواده ها به ویژه اقشار کم برخوردار استان عنوان کرد.

وی گفت: در پوشش برنامه هایی که در توسعه کسب و کارها در اولویت قرار داده ایم توسعه و ترویج حوزه مشاغل خانگی در استان را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار