معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مسابقه بهار رحمت ویژه ماه مبارک رمضان در مدارس این استان با عنوان " افطاری ساده " آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 05 April 2022

بوی بهار رحمت در مدارس البرز پیچید

به گزارش «تابناک البرز» سردار فتح اللهی گفت: این مسابقه با رویکرد تربیتی برای آشنایی دانش آموزان با ویژگی‌های ماه مهمانی خدا و ترویج فرهنگ مهر علوی بین آنان به اجرا درآمده است.
او با اشاره به اینکه رمضان ضیافتی به وسعت عرش کبریایی است، افزود: این مسابقه در زمینه خاطره گویی و سفره افطاری ساده برای دانش آموزان و کتابخوانی برای فرهنگیان اجرایی شد.
او بیان داشت: دانش آموزان برای شرکت در مسابقه بهار رحمت در بخش خاطره گویی که ویژه روزه کله گنجشکی‌ها است، می‌توانند خاطرات خود را به صورت فایل صورتی حداکثر در سه دقیقه به نشانی کاربری bahar-rahmat ۱ ارسال کنند.
فتح اللهی با بیان اینکه سفره افطاری ساده ویژه کلیه دانش آموزان است، یادآورشد: دانش آموزان می‌توانند با ارسال عکس به فرمت jpG به صورت افقی در ۱۲۸۰ پیکسل و حجم فایل حداکثر ۳ مگابات در مسابقه بهار رحمت شرکت نمایند.
فرهنگیان نیز در بخش کتابخوانی که منبع آن در sad.ir/Farhanalborz بارگذاری شده و پاسخ سوالات را به نشانه کاربری۳ bahr-rahmat ارسال کنند.
او اظهارداشت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار مسابقه بهار رحمت در بستر شاد تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند و نتایج نیز سوم خرداد ماه امسال مصادف با سالروز فتح خرمشهر اعلام می‌شود.
استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار