مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: شبکه ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات استان یزد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ پایدار و در دسترس مسافران و کسب و کار‌ها بود.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 31 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا پاکدل با اشاره به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته توسط حوزه ارتباطات در سطح استان گفت: در روز‌های پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروز امسال با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در برخی روز‌ها و افزایش چند برابری مسافران ورودی به استان، شبکه ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات استان یزد در سطح جاده ها، شهرها، روستا‌ها و و اماکن پرتردد، پایدار و در دسترس مسافران و کسب و کار‌ها قرار داشته است.


وی افزود: از جمله تمهیدات و اقدامات انجام شده، تأمین تجهیزات ذخیره اعم از باطری، دیزل ژنراتور و سوخت مورد نیاز به منظور آماده سازی شبکه در مواقع ضروری و همچنین برقراری شیفت‌های شبانه روزی پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه مختلف است.


پاکدل ادامه داد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل شامل سرویس‌های ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سامانه https://۱۹۵.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نوروز ، ارتباطات ، فناوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار