رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی عنوان کرد:
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در پایانه امام رضا(ع) مشهد با ازدحام مسافران و زائران متقاضی بازگشت از مشهد به استانهای مازندران و تهران مواجه شده ایم.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 28 March 2022

ازدحام مسافران بازگشت زائران از مشهد با ناوگان اتوبوس را دچار مشکل کرد
ازدحام مسافران بازگشت زائران از مشهد با ناوگان اتوبوس را دچار مشکل کرد
مشهد- ایرنا- رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در پایانه امام رضا(ع) مشهد با ازدحام مسافران و زائران متقاضی بازگشت از مشهد به استانهای مازندران و تهران مواجه شده ایم.

کریم نوایی نظامی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران بیشتر افرادی هستند که با مراجعه به پایانه خواستار تامین سریع اتوبوس فوق العاده برای بازگشت به استانهای یاد شده هستند، البته دیروز یکشنبه نیز با موج بازگشت مواجه شدیم که خوشبختانه اعزام آن دسته از مسافران انجام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال ارائه بلیت به مسافران در پایانه هستیم اما برای اعزام این گروه در بعد از ظهر امروز نیازمند تامین ناوگان جدید هستیم لذا در حال رایزنی با دیگر استانها برای تامین حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس برای ساعات بعد از ظهر امروز هستیم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.

رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مطابق آنچه قبلا اعلام شده بود ظرفیت روزانه ورود یا خروج مسافر از طریق ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری و خودروهای سواری کرایه به مشهد و یا از مشهد به سایر شهرها ۲۵ هزار نفر بود که اکنون توانسته ایم ظرفیت خروج را در برخی روزها به حدود ۲۹ هزار مسافر افزایش دهیم.

نوایی نظامی افزود: دغدغه اصلی تامین ناوگان کافی برای روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین است که با رایزنی های صورت گرفته اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، پیش از این قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد شمار ناوگان اتوبوس اضافی در روزهای ۱۱،۱۲ و ۱۳ فروردین را روزانه ۵۰۰ دستگاه اعلام کرده بود.

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی از ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ تا کنون حدود ۶ میلیون زائر و گردشگر به این استان سفر کرده‌اند و مطابق آمار سالهای گذشته حدود ۱۵ درصد مسافران مشهد در ایام نوروز ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی و هوایی را برای سفر به این کلانشهر انتخاب می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار