استاندار قم مهارت آموزی زندانیان را امری مهم دانست و گفت: آثار تولیدی این افراد بسیار نفیس و ارزشمند است و ضرورت ایجاد یک بازارچه برای این محصول‌ها نیز کاملا محسوس می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 23 March 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از ندامتگاه مرکزی قم، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در ندامتگاه مرکزی استان اظهار داشت: یکی از موارد مهم و قابل توجه، ارتباط و اُنس زندانیان با قرآن و نماز است، چرا که آموزه‌های دینی و اُنس با قرآن نقش مهمی در بازپروری روحی و آمادگی بازگشت فرد سالم به جامعه دارد.

شاهچراغی همچنین در بازدید از کارگاه تولیدی زندانیان، اشتغال و مهارت آموزی در این مراکز را مهم دانست و گفت: آثار تولیدی این افراد بسیار نفیس و ارزشمند است و نیاز به ایجاد یک بازارچه عرضه و فروش صنایع دستی برای این محصول‌ها کاملاً محسوس است.

وی ضمن توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از فرزندان و توجه به امور تربیتی آن‌ها خاطرنشان کرد: زندان مکانی برای اصلاح و تربیت افراد است و می‌توان با استفاده از نقش مهم گروه‌های مردمی و خیران فضایی مناسب برای آموزش و مهارت افزایی ایجاد و اندیشه و توان مددجویان را در مسیر درست هدایت کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار