کد خبر: ۱۰۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 18 March 2022

به گزارش تابناک همدان، صبح امروز معاون جوانان جمعیت هلال احمر وروسای ادارات جوانان استان همدان، از پست‌های ثابت وسیار ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی بازدید به عمل آوردند.

مریم پاکبین با اشاره به استقرار پست‌های ثابت ایمنی و سلامت و اکیپ‌های سحاب در نقاط مسافر پذیر و پر تردد همدان خاطرنشان کرد: مشارکت اعضاء در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفر‌های نوروزی و تأمین نشاط جمعی از جمله اهداف این طرح می‌باشد.

معاون امور جوانان تصریح کرد: هر ساله جمعیت هلال احمر در سراسر کشور با همکاری اعضای داوطلب سازمان جوانان، با ارائه خدمات ایمنی وامدادی؛ به راهنمایی مسافرین نوروزی می‌پردازند. وی ادامه داد: علاوه بر راهنمایی مسافرین نوروزی، برنامه‌هایی از قبیل آموزش مهارت‌های امدادی، ایجاد فضای دوستدارکودک، برپایی خیمه نماز، توصیه‌های ایمنی وترافیکی به مسافران در حین رانندگی، و. از دیگر مواردی است که در این طرح اجراء می‌شود.

او در پایان تعداد پایگاه‌های ثابت وسیار استان را ۹ پایگاه اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که با تلاش همیاران جوان امسال شاهد ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار