معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مراکز اسکان نوروز ۱۴۰۱ ویژه فرهنگیان با رویکرد تکریمی در این استان سازماندهی شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 17 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» رحمان درکی با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان ازچهار ماه قبل در استان تشکیل شده است، گفت: در نشست‌های هفتگی این ستاد، بررسی‌های لازم در مورد تجهیزات، ساماندهی، بهسازی، بهداشت و آموزش نیروی انسانی در دستور کارقرار گرفت.
وی افزود: در اجرای شیوه‌نامه طرح اسکان موقت فرهنگیان، مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۱ آماده پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته مراکز پذیرش و اسکان غیر فعال بود، خاطرنشان کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و در اجرای تصمیمات دولت در نوروز ۱۴۰۱، طرح اسکان اجرا و البرز به عنوان یکی از استان‌های هدف گردشگری، پذیرای میهمانان در نوروز خواهد بود.
درکی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با مشارکت تمام بخش‌ها و همکاری همه جانبه، اقدامات مربوط به پذیرش و اسکان را آبرومندانه مدیریت و راهبری کنیم.
وی با تاکید بر تکریم مراجعان، مهمان‌نوازی، سعه‌صدر، برخورد حسنه و امانت داری از سوی ستاد اسکان، یادآورشد: مراکز اسکان آموزش و پرورش استان البرز از نظر نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
وی ادامه داد: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت‌های در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز، طرح بازدید میدانی از مراکز اقامتی نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان نیز پیش بینی و در دستور کاری قرار گرفت.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مراکز اقامتی پس از نظافت کامل از نظر بهداشتی مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شدند.
وی گفت: فرهنگیان فرهیخته سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل‌های مورد نظر خود در ایام نوروز اقدام کنند.
درکی افزود: برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در زمینه آدرس مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز بنر‌های بزرگ با مشخصات کامل از سوی ستاد مرکزی و نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان به ویژه در کرج نصب شده است.
وی عنوان کرد: پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
وی چیدن سفره‌های هفت سین نوروزی، ارائه کتاب برای مطالعه، وسایل ورزشی، تهیه نقشه و فهرست مراکز خدماتی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری البرز به همراه اطلاعات مربوط به آن را از دیگر اقدامات انجام شده در مکان‌های اقامتی فرهنگیان البرز ذکر کرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: در حال حاضر خانه‌های معلم آموزش و پرورش استان آماده ارائه خدمات به فرهنگیان سراسر کشور شده اند.
استان البرز حدود ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار