از ابتدای سال تاکنون 77 باند استانی و فرااستانی مواد مخدر در استان اصفهان منهدم شدند.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 13 March 2022

فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اشاره به افزایش 20 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر گفت: 77باند استانی و فرا استانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال منهدم شده و معتادان متجاهر هم در هفته آینده با کمک دستگاه های متولی جمع آوری و ساماندهی می شوند.
سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به کاهش 41 درصدی سرقتهای خشن افزود: در این مدت هم 47 درصد سرقتهای به عنف کاهش یافته است.
وی با اشاره به افزایش 4 درصدی سارقان گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه مسترد شده امسال 3 هزار و 300 میلیارد ریال بوده که اغلب این اموال طلا و وسایل با ارزش بوده است.
فرمانده انتظامی استان افزود: در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا رشد 178درصدی مبارزه با سوخت غیرمجاز را داشتیم که ارزش ریالی میزان کشفیات در این حوزه 4هزار و 553 میلیارد ریال بوده است.
سردار میرحیدری با اشاره به افزایش 10 درصدی دستگیری اراذل و اوباش گفت: همه افراد سابقه دار تحت کنترل قرار می گیرند مگر اینکه توبه کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آئین چهارشنبه سوری و برنامه های آن یک سنت دیرینه است افزود: نیروی انتظامی در ایجاد شور و نشاط مردم را همراهی می کند اما با افرادی که با ایجاد اختلال در روند زندگی سایر اقشار جامعه ، مسدود کردن مسیر، تخریب اموال عمومی اقدام کنند با شدت برخورد می کند.
سردار میر حیدری با اشاره به اینکه هر واحد صنفی که مواد محترقه غیر مجاز عرضه کند تا پایان فروردین پلمب می شود گفت: به همه واحدهای انتظامی برای افزایش شدت کنترل و نظارت ابلاغ می‌کنیم. هیچ دفاعی از واحد صنفی از هیچ مرجعی در این باره پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به برخورد با حرکات غیر متعارف برخی موتور سیکلتها و خودروها افزود: وسایل نقلیه متخلفان تا پایان فروردین توقیف می شود.
سردار میرحیدری گفت: مرکز فوریت‌های پلیس فتا با شماره 096380 آماده دریافت اطلاعات در زمینه فروش مواد محترقه در فضای مجازی است و در صورتی که افراد اقلام ممنوعه، سلاح سرد و مواد محترقه به همراه داشته باشند خودروها و موتور سیکلت هایشان متوقف و با آنها برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: انجام هرگونه اسباب کشی از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه، بدون مجوز ممنوع است و در صورت انجام این کار باید با کلانتری محل هماهنگ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :