مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از اتصال قریب الوقوع فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به شبکه گاز سراسری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 13 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عقاب نشین گفت: از مهر ماه سال گذشته عملیات اتصال فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به گاز سراسری در دستور کار قرار گرفت و علیرغم تمامی مشکلات با جدیت، دنبال شد.

او می گوید: یکی از دغدغه‌های اصلی ما علاوه بر اینکه خود را متعهد به صنایع می‌دانیم تا نیاز‌های زیرساختی آن‌ها را مرتفع کنیم این بود که در صورت تاخیر در طرح قطعاً با هزینه‌های مازاد مواجه می‌شدیم به همین علت اتمام طرح برای ما از اولویت بالایی برخوردار بود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز عملیات گازرسانی فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد که موسوم به فاز پنج این شهرک است با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال به سرانجام رسیده و بزودی این فاز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

عقاب نشین گفت: برای خط تغذیه گاز رسانی دو هزار و ۷۰۰ متر و برای خط شبکه، ۱۷ هزار متر لوله گذاری انجام شده است.

او می گوید: علیرغم مشکلات متعدد این طرح در موعد مقرر خود به ثمر رسید چرا که اولاً انجام شایسته تعهدات برایمان مهم بود و ثانیاً اگر به هر علتی طرح به سال بعد موکول می‌شد این امکان وجود داشت که حدود ۹۰ درصد به قیمت تمام شده ما افزوده شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برای گاز فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد دو ایستگاه تقلیل فشار نوع TBS با ظرفیت ۲۰ هزار و ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت، راه اندازی شده است.

استفاده صنایع از گاز طبیعی دارای مزیت هایی، چون سازگاری با محیط زیست، دسترسی بالا و قیمت به صرفه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار