استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در استان، کاهشی و تحت کنترل است گفت:  استان همدان آمادگی کامل برای پذیرش میهمانان نوروزی را دارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 12 March 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: ثبات و دوام وضعیت کنونی استان در شیوع ویروس کرونا، به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم بستگی دارد. 


وی با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در زمینه سفر‌های نوروزی، متعاقبا اعلام می‌شود، افزود:  با توجه به نزدیکی ایام نوروز، لازم است یک کمیته تخصصی در زمینه سفر‌های نوروزی برای بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا تشکیل شود. 

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد:  رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افراد بزرگسال، نوبت اول برای افراد ۵ الی ۱۱ سال، الزامی است. 

وی گفت:  سفر‌های به عتبات عالیات توسط مردم از طریق استان برقرار است و اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافرین انجام شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به شروع پروازهای همدان بیان کرد:  با توجه به برقراری پرواز‌های فرودگاه همدان (در هفته ۴ روز) زمینه کنترل مسافران ورودی و خروجی در راستای بیماری ویروس کرونا فراهم شود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار