معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه طبق تعاریف جدید، شغل یک راهکار کوتاه مدت برای یک مشکل بلند مدت است، گفت: نرخ بیکاری در استان البرز به ۷ درصد کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 12 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» جهانگیر شاهمرادی در بازدید معاون علمی و فناوری کارخانه فناوری استان  البرز با  قدردانی از تلاش‌ها و اهتمامی که در این راستا وجود دارد، گفت: روند ساخت و تکمیل این فضای علمی و فناورانه قابل قبول است و اقدامات بسیاری محقق شده است.

وی ادامه داد: استاندار  البرز از بدو مسئولیت، نگاه ویژه ای به اشتغالزایی در استان داشته اند از این رو برنامه تحولی در این بخش در حال تهیه و تدوین است.

شاهمرادی با بیان اینکه اکنون البرز بیش از پیش به راهکارها و برنامه های توسعه ای در حوزه اقتصاد و اشتغال نیاز دارد، بیان کرد: کارخانه فناوری استان در سایه همراهی و تعامل ویژه ای به این مرحله رسیده و برای تکمیل آن نیز اراده ای شکل گرفته است.

معاون استاندار البرز گفت: اکنون نرخ بیکاری استان 8.3 درصد است و طبق رویکرد استاندارالبرز درصدد هستیم این رقم را سال آینده به 7 درصد برسانیم.

وی افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است و با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای اشتغال، پایین آوردن نرخ بیکاری، اقدامی بسیار دشوار است ولی باید محقق شود.

شاهمرادی با بیان اینکه طبق تعاریف جدید، شغل یک راهکار کوتاه مدت برای یک مشکل بلند مدت است ، گفت: ما به دنبال ایجاد هسته های کارآفرینی هستیم که خاستگاه آن در حوزه‌های دانش بنیان ها است.

وی افزود: اکثر شرکت‌های بزرگی که گردش‌های مالی بزرگی دارند منابع خدادادی دیده نمی شود بلکه براساس تکنولوژی و دانش پیش می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار