مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: به مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان برق ایستگاه‌ها و موکب‌های مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) این استان تامین شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 12 March 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین‌پنجه افزود: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، چهار هزار متر کابل خودنگهدار در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با نصب و بهره‌برداری از یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلوولت برای برق‌رسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های خدمات رسان و صلواتی مستقر در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم اقدام خواهد شد.

به گفته وی، روشنایی معابر در  طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز پاک‌سازی و اصلاح شده است.

آهنین‌پنجه به برخی اقدامات انجام شده در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: با نصب پروژکتور و رفع خاموشی‌های پراکنده در محوطه پارکینگ‌های ناظم زاده، انسجام و یاوران، روشنایی این پارکینگ‌ها اصلاح و بازسازی شد.

برق ایستگاه‌های صلواتی بلوار پیامبر اعظم قم به مناسبت نیمه شعبان تامین شد

وی در ادامه نصب ۳۲ پایه برق و کابل‌کشی، تامین ۱۵۰ پروژکتور، نصب ۱۰۰ تابلو انشعاب و رفع نواقص و تک خاموشی‌های مسیرهای منتهی به مسجد جمکران را از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان قم در این ایام برشمرد.

وی از آماده‌باش کامل و استقرار اکیپ‌های عملیاتی خط گرم(برق‌دار) و فشار ضعیف در مسجد مقدس جمکران و طول مسیر در ایام نیمه شعبان خبر داد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار