معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: اعطا تسهیلات بازسازی بافت‌های فرسوده هیچگونه محدودیتی ندارد و به تمامی مالکین دارای بافت‌های فرسوده تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 08 March 2022

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بافت فرسوده هیچگونه محدودیتی برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد، این تسهیلات به تمامی مالکین دارای بافت‌های فرسوده تعلق می‌گیرد و مبلغ آن برای هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه پرداخت می‌شود.

وی افزود: مجموع دوران مشارکت و باز پرداخت آن و فروش اقساطی اش ۷ سال است و نرخ سود تسهیلات ۹، ۵ درصد می‌باشد، بانک مسکن مکلف شده از محل منابع داخلی بخش پرداخت ۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها و ۱۰۰ میلیون تومان در کلانشهر‌ها پرداخت کند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: برای پرداخت این تسهیلات بانک مسکن در دستور کار است و اخیرا حدود ۲۰۰ واحد توانستند از این تسهیلات استفاده کنند و محدودیتی هم از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سهمیه اختصاص داده شده به ۲۰۰۰ واحد است، تصریح کرد: این تسهیلات فعلا محدودیت زمانی ندارد و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه‌ای که شرکت بازآفرینی شهرستان راه اندازی کرده و قابل جستجو در موتور‌های جستجو است ثبت نام دریافت تسهیلات بافت فرسوده را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار