معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با روسا و مدیران شبکه‌ها و بیمارستان‌های استان در ارتباط با ارائه خدمات مراکز درمانی در ایام نوروزی هماهنگی‌های لازم انجام شده است و کلیه بیمارستان‌های استان باید آمادگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 08 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دکتر بهمن روشنی اظهار کرد: بیمارستان‌هایی که در خصوص درمان بیماران کرونایی فعالیت دارند بایستی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی بوده و کلینیک‌های تنفسی بایستی فعال باشند.

وی افزود: تیم‌های اجرایی و نظارتی معاونت درمان در کل ایام تعطیلات فعال بوده و بصورت روزانه در مراکز درمانی استان حضور خواهند یافت، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور و پوشش حداکثری متخصصین در مراکز استان توسط مدیران ذیربط صورت گرفته و برنامه آن به معاونت درمان ارسال گردد.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به تعطیلی هفته اول ایام نوروز، عنوان کرد: مدیران مراکز نسبت به تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز خصوصاً تجهیزات حفاظتی اقدام نمایند، حضور متخصصین بیهوشی و ارتوپدی در مراکز ریفرال تروما و حضور متخصصین داخلی و عفونی در مراکز ریفرال کرونا اجباری می‌باشد.

روشنی همچنین گفت: بخش‌های پرتو درمانی و شیمی درمانی در مراکز مربوطه حداقل ۲ روز در هفته بایستی فعال باشند، درمانگاه دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی در شیفت صبح فعال بوده و یک مرکز خصوصی دندانپزشکی نیز فعال خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: در شهرستان‌ها، رؤسای شبکه‌ها اقدامات لازم جهت فعالیت آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی در ایام نوروز را انجام دهند، لیست پزشکان و مسئولین بیمارستان‌ها بایستی تا تاریخ ۲۰ اسفند به معاونت درمان ارسال گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار