تابناک-استاندار هرمزگان قول بر طرف سازی مشکلات سند مالکیت خصوصی محلات حاشیه نشین بندرعباس را داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 03 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ِآیین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح قدس بندرعباس اظهارداشت: به شدت به عدالت در توسعه و توازن معتقد هستم‌ اما شهر بندرعباس را باید ویژه دید و توجه داشته باشیم که بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور است به همین منظور تاکید ویژه‌ای بر توسعه بندرعباس دارم.
وی افزود: برخی از محلات بندرعباس از بسیاری از شهرها بزرگتر هستند لذا می‌طلبد برنامه ویژه‌ای را داشته‌باشیم و به همین منظور برنامه ویژه‌ای برای شهرک پیامبر اعظم و دیگر محلات داریم.

دوستی تاکید‌کرد: اگر دست به دست هم دهیم هرمزگان بسیار زیبایی خواهیم داشت و من در عمل و کلام همه بزرگان و مسئولان می‌بینم که دغدغه اصلی آن‌ها پیشرفت استان است و ما هم در کنار آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مهم ترین اتفاق در توسعه شهری بندرعباس قرار است رخ داد و آن هم گرفتاری ای بود که در محلاتی دارای مالکیت شخصی بود و ما دنبال یک بانک زمین بودیم که زمین‌هایی به مالکان محلات دهیم و زمین‌های مالکان را که الان مردم در آن‌ها سکونت دارند را به مردم واگذار کنیم‌.

استاندار هرمزگان تاکید‌کرد: خوشبختانه 350هکتار زمین را دارند در اختیار استان قرار دارند تا محلاتی که مالک خصوصی دارند از این 350هکتار زمین به آن‌ها زمین دهیم و سند مالکیت محلات را برای مردم صادر کنیم که این امر گام مهمی است و اتفاق بسیار مبارکی است و امیدوارم تا پایان سال محقق شود..
دوستی تاکید‌کرد: اعتبارات در توسعه شهری صرفا در دست شورا و شهردار نیست و به همین منظور همه باید پای‌کار بیایند و کمک کنند و بنده هم اعتقاد دارم که بندرعباس باید بعنوان یک سدی برای حفظ نیروی انسانی توسعه پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: 5 گره اصلی در شهر بندرعباس وجود دارد و سعی می‌کنیم همه آن‌ها را پیش ببریم و امیدواریم وضعیت ورودی غرب بندرعباس ساماندهی شود و یک برنامه‌ای هم شهرداری برای بلوار شرقی بندرعباس حتما خواهد داشت تا ما یک محل زیست مناسب را برای مردم در بندرعباس فراهم کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار