فرماندار چهارباغ استان البرز با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی بانوان نخبه و برگزاری نشست های کارگروه اجتماعی، فرهنگی در بحث سلامت خانواده ها، اعلام کرد: این اقدام گامی مهم در همراهی و مشارکت بانوان این شهرستان در صحنه  ترویج فرهنگ‌ ایرانی - اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 02 March 2022

تاکید بر ضرورت حضور فعال‌ زنان در نهادینه کردن معنویت در خانواده

به گزارش «تابناک البرز» قدرت اله شمیرانی با ذکر این مطلب که نباید اجازه داد  فرهنگ منحط غربی و بی بند و باری در خانواده ها نفوذ کند ضرورت حضور فعال‌ زنان چهارباغ در نهادینه کردن معنویت و اخلاق اسلامی درخانواده ها را مورد تاکید قرار داد.

وی، اصلاح سبک زندگی با بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت مردم در تبیین الگوی سبک زندگی با تاکید بر بهره گیری از  سیره معصومین را از برنامه هایی عنوان کرد که در دستور کار فرمانداری و مجموعه ارگان ها و نهادهای این شهرستان قرار گرفته است.

شمیرانی  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که خانواده را واحد بنیادی و سنگ بنای جامعه اسلامی و کانون رشد و تعالی انسان مطرح کرده اند، گفت: بهره گیری از ظرفیت جوانان به ویژه بانوان از جمله وظایف مهمی است که رعایت کامل آن تحول در جامعه را همراه دارد. 

فرماندار چهارباغ در ادامه این گفت و گو به برنامه ریزی  برای اجرای طرح توانمند سازی در بستر  فرهنگ فراگیری آموزش مهارت های زندگی اشاره کرد و افزود: همه ما کم و بیش با عنوان مهارت های زندگی آشنا هستیم  ولی شاید بسیاری افراد از کاربرد و اثرات  این آموزش ها آگاه نباشند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ آموزش مهارت زندگی زمینه را فراهم می آورد تا آسیب پذیری بسیاری از افراد در مواجهه با مشکلات زندگی و بحث های خانوادگی با راه حل های منطقی همراه شود و بدین ترتیب نشاط و شادابی جایگزین نگرانی ها و پرخاشگری ها خواهد شد. 

شهرستان چهارباغ با جمعیت بیش از۱۰۰ هزارنفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار