رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: تامین زیرساخت و زمین مورد نیاز برای شهرک فناوری اطلاعات باید پیگیری و تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 02 March 2022

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خاکی ظهر امروز در چهل و هشتمین نشست گفت‌و گوی بخش خصوصی و دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به بی‌تکلیفی 14 ساله پروژه شهرک فناوری اطلاعات در استان بیان کرد: موضوع شهرک فناوری اطلاعات از سال 88 شروع شد و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت زمین‌هایی برای این امر اختصاص داده شد و اجرای عملیات ساخت و ساز این شهرک هم شروع شد اما با گذشت بیش از 14 سال هنوز به دلیل عدم وجود راه دسترسی و همچنین بحث حقوقی بین راه و شهرسازی و شرکت شهرک‌های استان واگذاری زمین انجام نشده است.

وی افزود: در زمان مدیرکل سابق راه و شهرسازی کاری صورت نگرفته است و اکنون ما تاکید بر اجرای مطلوب این توافق داریم چراکه این شهرک، سرمایه‌ای است که راکد مانده و با گذشت زمان هم فرسوده شده است درحالی‌که به دلیل نزدیکی با پایتخت اهمیت ویژه‌ای دارد.

خاطرنشان می‌شود، شهرک فناوری اطلاعات استان قم در نزدیکی اتوبان قم - تهران قرار گرفته است که با گذشت 14 سال از تصمیم راه‌اندازی شهرک و وعده‌های چند مقام ارشد استانی هنوز تکلیف آن نامشخص است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار